پرش به محتوا

آموزش ساخت جعبه کادو ساده

آموزش ساخت جعبه کادو ساده

درست کردن جعبه هدیه و گیفت باکس شاید برای خیلی از ما جالب باشد و شاید خیلی از ما دل‌مان بخواهد خودمان جعبه هدیه عزیزان‌مان را بسازیم. امروز در آرت باکس در نظر داریم آسان‌ترین روش درست کردن گیفت باکس را به شما یاد بدهیم. این شما و این هم آموزش ساخت جعبه کادو ساده

http://

یک جعبه هدیه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر در نظر دارید خودتان جعبه هدیه را بسازید توجه به چند نکته می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

اولین نکته انتخاب مقوای مناسب است. برای ساختن جعبه معمولاً از مقوای فابریانو استفاده می‌شود. این مقواها معمولاً در فروشگاه‌های لوازم تحریر فروشی یا شهرکتاب‌ها در استند در معرض دید مشتری‌ها قرار داده می‌شوند و در سایزها و رنگ‌های مختلف قابل خریداری هستند.

 

 

اگر می‌خواهید جعبه محکم‌تری داشته باشید باید از مقوای ضخیم‌تر استفاده کنید و یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای ساختن جعبه‌های ضخیم و محکم، مقواهای طرح‌دار آرت باکس هستند که ضخیم و دو رو هستند و می‌توانید این‌جا طرح‌ها را مشاهده نمایید.

نکته دوم چسب است. چسبی که می‌توانید برای ساختن جعبه استفاده کنید چسب مایع معمولی، چسب دوطرفه، چسب ماتیکی و هر چسب دیگری که کار کردن با آن برای شما راحت است را شامل می‌شود. ما در آرت باکس معمولاً از چسب دو طرفه یا چسب ماتیکی برای ساختن جعبه استفاده می‌کنیم.

 

 

قیچی و کاتر و خط‌کش و یک وسیله تیز برای خط تا می‌تواند بسیار مهم باشد. این وسیله می‌تواند پشت کاتر یا چاقو یا حتی خودکاری که دیگر نمی‌نویسد هم باشد.

آموزش ساخت جعبه کادو ساده

همانطور که در آموزش ملاحظه می‌نمایید برای ساختن این جعبه از یک مقوای ۲۱ در ۲۱ سانتیمتر استفاده می‌شود. این ابعاد جعبه‌ای در اندازه ۷ در ۷ در ۷ سانتیمتر به شما خواهد داد. بنابراین اگر می‌خواهید جعبه شما بزرگ‌تر یا کوچکتر از این ابعاد باشد باید تمام اندازه‌ها را به یک نسبت تغییر دهید. کافیست ابعاد هدیه مورد نظرتان را اندازه بگیرید و به همین روش جعبه بسازید.

نکته دیگر در این آموزش نحوه برش زدن است. خوب به برش کناره‌های جعبه دقت کنید. این راحت‌ترین و بی‌دردسرترین روش برای درست کردن جعبه است.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ساخت جعبه کادو ساده»

  1. سلام ممنون بابت اطلاعات من برای تولد دوستم می خواستم یه جعبه درست کنم و توی هیچ سایتی مطالب بدرد بخوری نبود و اگر هم بود همونی که من می خواستم نبود ولی تو این سایت بهتر تونستم ساخت جعبه در دار ساده رو یاد بگیرم☺️☺️☺️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو