اگر به دنبال یک راه فوقالعاده و در عین حال آسان برای معرفی موثر و ماندگار مجموعه خود و یا بالا بردن میزان فروش محصول و خدمات خود هستید آرت باکس یک پیشنهاد فوقالعاده برای شما دارد: یک لوگوی بینظیر داشته باشید! اما طراحی یک لوگوی حرفهای و تاثیرگذار آنقدرها هم ساده نیست!!! آیا باید برای طراحی یک لوگوی موثر از طراح حرفهای استفاده کرد یا خیر؟
آیا باید برای طراحی یک لوگوی موثر از طراح حرفهای استفاده کرد؟
شما در طول زمان و با توجه به رشد کسب و کار خود میتوانید پوسترها و بیلبوردهایتان را تغییر دهید.
ولی طراحی نشان و آرم را نمیتوان به سادگی و بدون هزینه تغییر داد.
زیرا هزینه و زمان لازم برای مانداگار کردن یک لوگو، بسیار بیشتر از هزینه اولیه طراحی لوگو خواهد بود.
از این رو شرکتهای که برنامه طولانی مدت برای کسبوکار خود دارند زمان و هزینه مناسبی را برای طراحی لوگو خود اختصاص میدهند .
برای مثال فرض کنید یک بانک یا یک برند غذایی بعد از چند سال فعالیت بخواهد نشان خود را به دلیل استاندارد نبودن و یا هم راستا نبودن با اهداف شرکت خود عوض کند.
برای این کار آن شرکت متحمل هزینه بسیار زیادی جهت معرفی و ماندگار کردن یک نشان خواهد شد.
در صورتیکه میتوانست با مبلغ بسیار ناچیزتر جلوی این هزینه را بگیرد.
یادتان باشد کار را به کاردان بسپارید.
استفاده از لوگوهای ضعیف با طراحی ابتدایی و شلوغ و بیدلیل، مشتری را به سمت شما جذب نمیکند.
ممکن است این بیسلیقگی کار دستتان بدهد.
در انتخاب لوگو هوشمند عمل کنید.
هزینه امروز سرمایه فرداست.
چرا آرت باکس؟
تیم طراحان آرت باکس با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مهم در طراحی لوگو، مجموعه جالب و متنوعی از لوگوهای کسبوکارهای مختلف را گردآوری کرده است.
میتوانید از اینجا لوگوها را مشاهده کرده، لوگوی مورد نظرتان را انتخاب و دانلود نمایید.