پرش به محتوا

استفاده درست از فضای آشپزخانه

استفاده درست از فضای آشپزخانه

بیشتر افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی دارند که بلااستفاده ‌اند و یا خیلی کم استفاده می‌ شوند و جاگیر هستند، ولی این لوازم را همیشه در آشپزخانه نگه ‌داری می‌کنند، پیشنهاد ما این است که این لوازم را بیرون انداخته یا در جای دیگری مانند انباری بگذارید. وسایلی مانند سرخ‌کن، ساندویچ ساز، سماور (که امروزه بیشتر از چای‌ساز استفاده می ‌شود) و دیگر لوازم کم مصرف. این شما و این هم استفاده درست از فضای آشپزخانه
برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و ساده باید از وسایل دکوری که بزرگ و جاگیر هستند اجتناب کرده و به جای آن از لوازم دکوری کوچک ‌تر و ساده ‌تر در چیدمان آشپزخانه استفاده کنید تا هم آشپزخانه‌ی مرتب و زیبایی داشته باشید و از شلوغی آنجا جلوگیری کنید.
باید در ساخت کابینت آشپزخانه از رنگ‌ های روشن استفاده شود و یا از لوازمی که به رنگ روشن هستند تهیه کنید. به خصوص که اگر رنگ وسایل با رنگ دکوراسیون و کابینت آشپزخانه هماهنگ باشد، هارمونی ایجاد شده بسیار چشم‌ نواز خواهد بود. رنگ دیوار و کفپوش و سرامیک مورد استفاده در آشپزخانه را هم به رنگ روشن انتخاب کنید. استفاده از رنگ سفید در آشپرخانه باعث مدرن‌ تر دیده شدن این مکان می‌ شود، ولی بهتر است ترکیبی از رنگ سفید با رنگ ‌های دیگر انتخاب کنید تا یک نواختی رنگ سفید از بین برود.
نکته‌ی دیگر این که لوازم مورد نیازتان را در داخل کابینت طوری جای دهید که لوازم پرمصرف در جاهای قابل دسترس و لوازم کم مصرف ‌تر در قسمت‌ های پشتی باشد. درست است که چیدمان داخل کابینت تاثیری در ظاهر آشپزخانه ندارد ولی نامنظم بودن داخل کابینت باعث شلوغی و نامرتب شدن آشپزخانه می ‌شود. پس از هر بار استفاده از لوازم، سریع آنها را به جای خود برگردانید تا آشپزخانه ‌تان تمیز و مرتب بماند. آشپزخانه هر چقدر شلوغ و نامرتب باشد کوچک‌تر به نظر خواهد آمد.

 

ایده استفاده درست از فضای آشپزخانه :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو