هدف از تبلیغات چیست؟ شرکتها برای چه تبلیغ میکنند و هزینههای زیادی صرف تبلیغات و کمپینهای تبلیغاتی میکنند؟ پاسخ ساده است. تا دیده شوند. موفقیت در کسبوکار در گرو دیده شدن است. آرت باکس در این مقاله توضیح میدهد که چگونه در رقابتهای تبلیغاتی ظاهر شویم و در این رقابتها بدرخشیم
چگونه در رقابتهای تبلیغاتی ظاهر شویم
1.جستجوی مخاطب هدف
بهترین شیوه برای تبلیغات این است که بر روی یک محصول خاص تمرکز کنید.
اینکه بتوانید توجه مشتریان خود را به کالای ویژهای که شما میخواهید جلب نمایید، برگ برنده شماست.
کاری که بسیاری از شرکتهای بزرگ انجام نمیدهند.
2. نقاط قوت خود را برجسته سازید
نکته دیگر در زمینه موفقیت در رقابتهای تبلیغاتی این است که مشتریهای سردرگم خود را هدایت کنید به سوی بهترین محصولات خود.
روی محصولاتی کار کنید که در آنها قوی هستید.
به شکلی تبلیغ خود را ارائه دهید که مشتریان، شما را با محصولات ویژهتان بشناسند.
3. انتشار لوگوی شما از اهمیت بالایی برخوردار است
تمامی برندهای برتر، لوگوی خود را در ذهن مخاطب، حک میکنند.
بسیاری از تبلیغات موفق کمپانیها، دارای لوگو نمیباشند
به همین علت نمیتوانند تا با یک نگاه تصویری در ذهن مشتری خود بمانند.
4. مکان مناسب برای تبلیغ
دانستن این موضوع که بتوانید فضای مناسبی را برای تبلیغ خود پیدا کنید بسیار مهم است.
اینکه بدانید از چه رسانهای و در چه برنامه رادیویی یا تلویزیونی و یا کدام مجله برای تبلیغ خود استفاده کنید، اهمیت دارد.
برای داشتن یک کسب و کار با درآمد بالا، باید خوب خرج کنید
اما اول باید بدانید که فضای مناسب تبلیغ شما برای این سرمایهگذاری، کجاست.
5. سرمایهگذاری بیشتر درآمد بیشتر
خرجهای اضافه را حذف کنید
این پسانداز را در تبلیغ محصولات استفاده کنید.
با این روش فروش خود را میتوانید افزایش دهید.
به عبارتی دیگر هر چه تبلیغات شما بالاتر باشد فروش و درآمد زایی آن بیشتر میشود.
6. هيچگاه همه تخم مرغ هاي خود را داخل يك سبد نگذار
بدون شک همه برای تبلیغات خود به دنبال مناسبترین مکان هستند.
تبلیغات در واقع نوعی سرمایهگذاری است.
یک سرمایهگذار باهوش هرگز تمام سرمایه خود را یکجا هزینه نمیکند.
برای یک تبلیغ سودآور روشهای مختلف را امتحان کنید.
7. مخاطبان واقعی خود را پیدا کنید
هیچ کالایی به درد همه افراد نمیخورد.
تلاش برای دست پیدا کردن به همه بازارها کار بیهودهای است
این کار برای کسب و کارهای کوچک فاجعهآفرین است.
ابتدا مخاطبان خاص خود را پیدا کنید
سپس تبلیغات هدفمند خود را آغاز کنید.
8. بررسی نتایج تبلیغات
در صورتی که تمامی موارد بالا را بتوانید در فضای تبلیغاتی خود بگنجانید مشتریهای ویژه خود را پیدا خواهید کرد.
حال باید تاثیر تبلیغات خود را بررسی کنید.
آیا جامعه مخاطب شما پیام تبلیغ را فهمیدهاند؟
زمانیکه این بررسی را انجام دادید با نتایج بدست آمده میتوانید زیرکانهتر تبلیغات خود را ادامه دهید.
9. چگونه برای مشتریان شناخته شدهاید؟
بهترین راه برای فهمیدن اینکه کدام تبلیغات سودمندتر هستند، این است که بدانید مشتریان چگونه با شما آشنا شدهاند.
بهترین کار این است که از خود مشتریان سوال کنید.
شاید جوابهای درستی از همه نگیرید،
اما همان جوابها میتواند راهنمایی برای شما باشد.
جالب است بدانید آرت باکس در زمینه تبلیغات هم گزینههای خاص و جالبی برای صاحبان کسبوکار فراهم کرده است
مجموعه کارت ویزیتها و لوگوهای آرت باکس قطعاً مناسب برای تمامی کسبوکارها و سلایق مختلف طراحی آماده شدهاند
برای مشاهده میتوانید به بخش کارت ویزیت و لوگو آرت باکس مراجعه نمایید.
کافیشست روی لینکهای بالا کلیک کنید و از مجموعه طرحها دیدن کنید
برگرفته از وبسایت آرتی