پرش به محتوا

طراحی و چاپ اتیکت محصول

طراحی و چاپ اتیکت محصول

اتیکت محصول توجه خریدار و مشتری را جلب می‌کند و تاثیر فراوانی روی خرید مشتری از شما خواهند داشت. مانند هر آیتم گرافیکی دیگری، طراحی تگ محصول هم به همین راحتی‌ها نیست و در طراحی آن، مسائل فراوانی باید مدنظر قرار داده شود. تگ‌های محصول علاوه بر جذب مشتری، ارزش برند شما را هم بالا می‌برند. بنابراین می‌بینید که این تگ و اتیکت‌ها چقدر می‌توانند در پیشرفت برند شما موثر واقع شوند. طراحی و چاپ اتیکت محصول از خدماتی است که تیم آرت باکس با افتخار آن‌ها را به مشتری‌های باسلیقه و خاص‌پسند خود ارائه می‌دهد و در کمترین زمان ممکن تگ فوق‌العاده شما را تحویل‌تان خواهد داد. کیفیت بالای طراحی و چاپ، منحصربه‌فرد و خاص بودن طرح و رعایت کلیه نکات مربوط به طراحی از نقاط تمایز پروژه‌های آرت باکس است. در این‌جا با این اتیکتها بیشتر آشنا خواهیم شد.

هنگام سفارش تگ و اتیکت، به عنوان مشتری باید به چه نکاتی واقف باشیم؟

در این‌جا به چند نکته که می‌توانید در هنگام انتخاب طرح تگ‌تان مورد توجه قرار دهید اشاره می‌کنیم

  • تا جایی که می‌توانید اصل سادگی را راعایت کنید. در واقع هدف تگ شما این است که توجه مشتری را جلب کند. تگ شما باید به گونه‌ای طراحی شود که مشتری به محض دیدن آن، تشخیص دهد که تگ متعلق به برند شماست. بنابراین تگ شما باید قادر باشد به یک سوال مهم و حیاتی پاسخ دهد:

این شرکت یا برند چیست و چه می‌فروشد؟

  • هر چه بزرگ‌تر بهتر!

براحتی نمی‌توان از کنار تگ‌های محصول بزرگ گذشت و این یعنی میتشری شما قطعا و حتما متوجه تگ شما خواهد شد. بنابراین تا جایی که می‌توانید تگ‌های بزرگ انتخاب کنید تا توجه مشتری جلب شود.

  • اگر لوگو دارید از طراح بخواهید حتما لوگوی شما را روی تگ محصول‌تان درج کند.
  • هم‌چنین اگر می‌خواهید روی تگ محصول‌تان تخفیف‌های برندتان را درج کنید از طراح بخواهید از اعداد بزرگ استفاده کند تا مشتری به سرعت متوجه آن شود.

تگ محصول یک راه شگفت‌انگیز و تاثیرگذار برای جذب مشتری و بازاریابی برند شماست. طراحی حرفه‌ای و قوی تگ محصول قطعا می‌تواند سرعت رشد برند شما را چندین برابر کند

طراحی و چاپ اتیکت محصول در آرت باکس

شما با استفاده از خدمات طراحی و چاپ اتیکت محصول آرت باکس قادر خواهید بود وارد دنیای جدیدی از مارکتینگ و برندینگ شوید. چرا که تیم طراحی ما این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که تگی برای شما طراحی شود که دقیقا مطابق با برند شما و نیازهای برندینگ شما باشد و از رنگ‌های برند شما و آیتم‌های برند شما در طراحی آن استفاده خواهد کرد. بنابراین شما یک تگ محصول قوی و حرفه‌ای و خاص برند خودتان خواهید داشت.

از دیگر خدمات مهم ما برای مشتریان‌مان این است که طرحی که برای یک مشتری طراحی می‌شود را به مشتری دیگر نمی‌فروشیم. یعنی طرح تگ شما فقط و فقط برای شما و برندتان طراحی می‌شود و نمونه آن در بازار موجود نخواهد بود.

برای سفارش تگ محصول اختصاصی می‌توانید از طریق تلگرام آرت باکس به آدرس art_box_ir و یا دایرکت پیج اینستاگرام آرت باکس به آدرس artbox.ir با تیم آرت باکس در تماس باشید و سفارش‌تان را کنید. در جداول زیر تعرفه‌های ما ذکر شده است. کافیست طرح مورد نظرتان را انتخاب و سپسپ از طریق تلگرام یا دایرکت آرت باکس با ما در تماس باشید

 

 

سفارش طراحی و چاپ تگ محصول مقوایی برای تمام مشاغل افتخار ماست. با آرت باکس همراه باشید. در زیر چند نمونه از تگ‌های مختلف آرت باکس برای شما لینک شده است. با کلیک روی لینک‌ها می‌توانید از محصولات زیبای ما دیدن کنید.

پک تگ هدیه آبرنگی در آرت باکس

تگ برای تزیین محصولات اینستاگرامی

تگ بسته‌بندی فروش زیورآلات طرح برگ

تگ گیفت عروسی طرح پریچهر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو