پرش به محتوا

فنگ‌شویی و حذف انرژی منفی

فنگ‌شویی و حذف انرژی منفی

امروز در آرت باکس به یک مسيله جالب توجه می‌پردازیم. فنگ‌شویی و حذف انرژی منفی . می‌دونستید حذف گوشه‌ها و قسمت‌های تیز در دکوراسیون چه تاثیری داره؟ با ما همراه باشید و با دیدن این عکس‌ها و خوندن این مقاله جالب، این کار رو در محیط منزل یا محل کار اعمال کنید

فنگ شویی یعنی چه؟

فنگ شویی (به چینی: 風水) که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به‌طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد. مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگ‌های مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است. عناصر نقش بسیار مهمی در فنگ‌شویی ایفا می‌کنند. عناصر ۵ گانه چینی عبارتند از: آب. باد. خاک. آتش. اتر

کاربرد فنگ شویی در دکوراسیون

فنگ‌شویی بر این اساس است که رنگ‌ها اثر قوی و قابل توجهی روی افراد و عملکرد مغزی آن‌ها می‌گذارد. چند مورد از اثر رنگ‌ها به این قرار است: برای خوش شانسی از رنگ قرمز استفاده می‌شود. این رنگ بهترین گزینه برای ورودی منزل است. زرد و بنفش رنگ‌های مبارک و سودمندی برای روحیه انسان تلقی می‌شوند. برای تازگی و رشد از رنگ سبز استفاده می‌شود.

رنگ‌های تیره باعث احساس آرامش و نیز ممکن است باعث پایین آوردن خلق شوند در حالی که رنگ‌های روشن باعث افزایش انرژی و شروع انجام کار می‌شوند. نارنجی و قهوه‌ای سمبلی از سلامتی و دانش هستند.

در حالی که آینه‌ها در دکوراسیون کاربرد دارند، در فنگ‌شویی به عنوان وسیله‌ای برای جذب کردن، حرکت یا تغییر جهت انرژی بکار برده می‌شوند. آینه‌ها باعث بزرگ شدن یک فضا، صاف کردن دیوار، یا پنهان کردن فضا بکاربرده می‌شوند. در فنگ‌شویی اغلب آینه‌ها به شکل دایره یا هشت ضلعی هستند. نکته مهمی که در مورد آینه‌ها در فنگ‌شویی وجود دارد این است که آینه‌ها باید کامل بوده و به شکلی نباشند که اشیا را تکه‌تکه تقسیم کنند.

ضرورت بکارگیری ساعت در فنگ‌شویی اندازه‌گیری گذر زمان است. فضاهای مناسبی در خانه برای نشان دادن ساعت وجود دارد. آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق کار از بهترین جاها هستند. وجود ساعت در اتاق خواب ضرورت دارد.

در فنگ‌شویی بکار بردن نقاشی‌های متعدد می‌تواند انرژی محیط را از لحاظ سلامتی، دانش، خانواده، عشق، شهرت و ثروت افزایش دهد. برای افزایش طول عمر و سلامتی بیشتر عکس‌هایی از آهوی کوهی، دختران زیبا، درخت کاج یا بامبو را در سمت راست نصب می‌کنند. برای ایجاد فضای دانش و معرفت از رنگ زرد و بژ برای محیط استفاده می‌شود. برای پیشرفت شغلی اتاق کار را در قسمت شمالی خانه قرار می‌دهند. از رنگ سفید در منزل برای استحکام پیوند خانوادگی استفاده می‌شود.

در ادامه به مسيله فنگ‌شویی و حذف انرژی منفی در محیط می‌پردازیم

فنگ‌شویی و حذف انرژی منفی

یکی از قوانین مهم در فنگ شویی حذف گوشه‌ها و زوایای تیز در دکوراسیون داخلی می‌باشد، با کمک اشیا مدور مانند گلدان، میز و ساعت گرد و… به سادگی انرژی‌های منفی را از فضای داخلی‌تان دور کنید.

در تصاویر زیر نمونه‌هایی از لبه‌های منحنی در دکوراسیون میبینین !

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو