پرش به محتوا

نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری طرح دار

نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری طرح دار

خوبه که کمی قدرت ریسکتونو بالا ببرید و یه دیوارو یه طرح خیلی شلوغ و مجزا بزنین. اینجوری هم حال و هوای خونه خیلی خیلی تغییر میکنه هم اینکه با توجه به رنگبندی محیط خونتون میتونین به دکوراسیونتون جلو یشتری بدین.اگه دورو برتون کسی هست که هنرمندو نقاش باشه از اون بخواین که این کارو براتون روی یخ پیوار کوچیک انجام بده. اگر هم به چنین شخصی دسترسی ندارین از کاغذ دیواری که با طرح های متنوع زیادی توی بازار موجود هستن استفاده کنین. امروز در آرت باکس یه عالمه از این مدل نقاشی‌های دیواری رو بهتون نشون می‌دیم. این شما و این هم نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری طرح دار

نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری طرح دار

شما هر طرحی رو که دوست داشته باشید می‌تونید روی دیوار خونه پیاده کنید. هر رنگ‌بندی‌ای هم که دلتون بخواد می‌تونید براش در نظر بگیرید. حتی اگر دلتون نمی‌خواد نقاشی دیواری‌تون رنگی باشه یا داخل طرح‌هاتون پر باشه می‌تونید با یه ماژیک وایت برد روی دیوار هر طرحی که دوست دارید رو پیاده کنید. برای رنگ‌آمیزی نقاشی‌های دیواری یکی از گزینه‌های خوب می‌تونه رنگ اکرلیک باشه. این نوع رنگ رو می‌تونید از فروشگاه‌های لوازم تحریری، شهر کتاب‌ها و غیره تهیه کنید و تنوع رنگی بالایی هم داره. معمولاً هم سریع خشک می‌شه و بوی زیادی نداره بنابراین مثل رنگ‌های معمولی لازم نیست نگران این چیزهاش باشید.

یه دیوار کوچیک خونه رو با طرح‌های شلوغ نقاشی کنیم

البته این پیشنهاد بیشتر برای افرادی مناسبه که رنگبندی محدودی توی خونه دارن یا پی اصلی خونه رنگ خنثی سفید یا طوسی هست. در غیر این صورت این دیوار بیشتر محیط خونتونو شلوغ میکنه و خودش هم به تنهایی جلوه بصری نخواد داشت. پس اگر خیلی دلتون می‌خواد دیوار خونتون رو نقاشی کنید حتماً در انتخاب طرح دقت کنید و براش وقت بذارید.

 

عکس های زیر میبینین که با چه سبک‌هایی میشه روی دیوار خونه حتی حیاط و راهروها نقاشی کرد:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو