پرش به محتوا

چاپ برچسب کاغذی

چاپ برچسب کاغذی

شاید تصور کنید که برچسب‌ها فقط به برندهای خاص و بزرگ با تعداد سفلارشات بالا و مشتری‌های زیاد اختصاص دارند. شاید هم فکر می‌کنید که تنها یک سری کسب‌وکارهای خاص هستند که این برچسب‌ها برایشان مفید فایده است و برای شما استفاده ای نخواهد داشت. اما باید بدانید که داشتن برچسب و لیبل منحصر به هیچ برند خاصی نیست و شما چه صاحب برندی بزرگ با چند شعبه باشید و چه یک برند خانگی و کوچک داشته باشید می‌توانید از مزایای این آیتم‌های کوچک و ارزان‌قیمت برای رشد برندتان استفاده کنید. زمانیکه صحبت از موفقیت برندتان است، بازاریابی و برندینگ اهمیت فراوانی می‌یابد. برند شما همان تصویری است که از آن در ذهن مشتری و مخاطب‌تان می‌سازید. برچسب‌ها و لیبل‌ها گامی حیاتی در این مسیر هستند و به شما کمک خواهند کرد تلاشی که برای برندتان کرده و می‌کنید را به مشتری نشان دهید. شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که کجا می‌توانم چاپ برچسب کاغذی در تعداد کم سفارش بدهم؟ جواب ساده است. آرت باکس.

چه برندهایی می‌توانند از برچسب و لیبل استفاده کنند؟

برچسب‌ها و لیبل‌ها می‌توانند برای همه برندها، بله همه برندها و مشاغل و کسب‌وکارها و محصولات استفاده شوند و به رشد سریع برند و جذب مشتری کمک فراوانی بکنند. برچسب‌ها آیتم‌های فوق‌العاده‌ای برای برندینگ و بازاریابی شما هستند و با توجه به هزینه کم طراحی و چاپ، آیتم‌هایی هستند که باید مورد توجه هر برندی قرار بگیرند. شما صاحب هر برند و کسب و کاری که باشید می‌توانید برای خود برچسب و لیبل داشته باشید.

برای مثال گل‌فروش‌ها می‌توانند از برچسب‌ها برای چسباندن درب پاکت استفاده کنند. یا با چسباندن برچسب‌شان روی دسته گل، هم یک آیتم تزیینی جالب و متفاوت به دسته گل اضافه کنند و هم برای برندشان تبلیغ کنند. برچسب‌های گلفروش‌ها هم می‌توانند مستطیلی باشند که در این صورت برای چسباندن روی پاکت فوق‌العاده‌اند و هم می‌توانند دایره‌ای باشند که در این صورت اگر روی دسته گل چسبانده شوند زیبایی خاصی خواهند داشت.

هنگام سفارش برچسب دست شما حسابی باز است! چرا که در آرت باکس برچسب‌ها را در هر ابعاد، شکل و برشی که بخواهید اجرا می‌کنیم. شاید بخواهید روی برچسب‌تان آدرس مغازه و فروشگاه به همراه آیدی شبکه‌های اجتماعی‌تان درج شود یا فقط بخواهید لوگوی برندتان روی آن درج شود، شاید بخواهید برچسب‌تان دایره‌ای باشد و یا شاید تصمیم بگیرید که برچسب برندتان بهتر است به شکلی باشد که دور لوگوی‌تان برش بخورد و در واقع لوگو‌تان برچسب شود. هر آن‌چه که شما برای برندتان بخواهید در آرت باکس قابل اجراست. با ما تماس بگیرید و در کمترین زمان و با هزینه به صرفه هر تعداد برچسب که مورد نیازتان است سفارش دهید.

کجا می‌توانم چاپ برچسب کاغذی در تعداد کم سفارش بدهم؟

اگر با چند چاپخانه کار کرده باشید یا جهت استعلام قیمت با آن‌ها صحبت کرده باشید حتما می‌دانید که کمترین تعداد چاپ در چاپخانه‌ها بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ عدد است و کمتر از این تعداد را چاپ نمی‌کنند. شاید این تعداد برچسب به کار شما نیاید و شما این همه سفارش نداشته باشید. آیا این بدان معنی است که شضما نمی‌توانید برای برندتان لیبل و برچسب داشته باشید؟ خیر!

پس کجا می‌توانم چاپ برچسب کاغذی در تعداد کم سفارش بدهم؟ ما در آرت باکس این امکان را برای مشتری‌های خوب‌مان فراهم آورده‌ایم که هر برچسبی با هر ابعادی و با هر طرحی و برشی را با بهترین کیفیت چاپ و آماده کنیم. شما هر برندی که داشته باشید و در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت باشید می‌توانید با سفارش برچسب مورد نظرتان به تیم آرت باکس، به شکل زیبایی برندتان را به مشتری‌های‌تان نشان دهید و به رشد سریع آن کمک کنید.

سفارش چاپ برچسب کاغذی در آرت باکس

کجا می‌توانم چاپ برچسب کاغذی در تعداد کم سفارش بدهم؟ در آرت باکس! برای سفارش چاپ لیبل برچسب می‌توانید از طریق تلگرام آرت باکس به آدرس art_box_ir و یا دایرکت پیج اینستاگرام آرت باکس به آدرس artbox.ir با تیم آرت باکس در تماس باشید و سفارش‌تان را کنید. در جداول زیر تعرفه‌های ما ذکر شده است. کافیست طرح مورد نظرتان را انتخاب و سپس از طریق تلگرام یا دایرکت آرت باکس با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو