پرش به محتوا

چطور یک جعبه هندوانه‌ای بسازیم؟

چطور یک جعبه هندوانه‌ای بسازیم؟

دوست دارید برای شب لیدا یه جعبه هندوانه‌ای خیلی خاص و جذاب داشته باشید؟ چطور یک جعبه هندوانه‌ای بسازیم؟ امروز براتون الگوی ساخت جعبه هندوانه‌ای رو آماده کردیم اینقدرم راحته که به آموزش ویديویی احتیاج نداره. با دانلود الگوی ساخت جعبه هندوانه‌ای می‌توانید می‌تونید یه هندوانه بامزه و خوشگل بسازید. با آرت باکس همراه باشید و بعد از دانلود الگو‌ جعبه رو بسازید

چطور یک جعبه هندوانه‌ای بسازیم؟

با دانلود الگوی جعبه هندوانه‌ای می‌توانید این هندوانه زیبا را بسازید. می‌تونید از این جعبه بامزه برای هدیه دادن جواهرات هم استفاده کنید. خلاصه اگر می‌خواید مثلاً برای عروس خانم هدیه ببرید این خیلی بامزس. با چند تای کوچک هم درست می‌شه.

اگر الگو رو روی کاغذ A4 پرینت بگیرید، یک جعبه مثل جعبه ویدئو خواهید داشت. اگر می‌خواید جعبه بزرگتر باشه الگو رو باید روی A3 پرینت بگیرید. یادتون باشه این الگو رو باید روی کاغذ یا مقوای سفید پرینت بگیرید.

 

یک جعبه هدیه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر در نظر دارید خودتان جعبه هدیه را بسازید توجه به چند نکته می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

اولین نکته انتخاب مقوای مناسب است. برای ساختن جعبه معمولاً از مقوای فابریانو استفاده می‌شود. این مقواها معمولاً در فروشگاه‌های لوازم تحریر فروشی یا شهرکتاب‌ها در استند در معرض دید مشتری‌ها قرار داده می‌شوند و در سایزها و رنگ‌های مختلف قابل خریداری هستند.

 

 

اگر می‌خواهید جعبه محکم‌تری داشته باشید باید از مقوای ضخیم‌تر استفاده کنید و یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای ساختن جعبه‌های ضخیم و محکم، مقواهای طرح‌دار آرت باکس هستند که ضخیم و دو رو هستند و می‌توانید این‌جا طرح‌ها را مشاهده نمایید.

نکته دوم چسب است. چسبی که می‌توانید برای ساختن جعبه استفاده کنید چسب مایع معمولی، چسب دوطرفه، چسب ماتیکی و هر چسب دیگری که کار کردن با آن برای شما راحت است را شامل می‌شود. ما در آرت باکس معمولاً از چسب دو طرفه یا چسب ماتیکی برای ساختن جعبه استفاده می‌کنیم.

 

 

قیچی و کاتر و خط‌کش و یک وسیله تیز برای خط تا می‌تواند بسیار مهم باشد. این وسیله می‌تواند پشت کاتر یا چاقو یا حتی خودکاری که دیگر نمی‌نویسد هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو