پرش به محتوا

کارت ویزیت سنتی یا کارت ویزیت دیجیتالی؟ کدام‌یک مناسب‌تر است؟

کارت ویزیت سنتی یا

برای صاحبان مشاغل این سوال مطرح است کدام کارت ویزیت مناسب‌تر است؟ کارت ویزیت سنتی یا کارت ویزیت دیجیتالی؟ آرت باکس امروز به این سوال پاسخ خواهد داد.

کارت ویزیت‌های سنتی از دورانی سرچشمه می‌گیرند که یک دست دادن معمولی و یک “فردا تماس بگیر تا راجع بهش صحبت کنیم”، به عقد قرارداد ختم می‌شد.

حتی امروزه هم کارت ویزیت‌های سنتی برای بسیاری از صاحبان مشاغل گزینه اول هستند.

اما آیا باید به همین شیوه ادامه داد و از کارت ویزیت‌های سنتی و مقوایی استفاده کرد؟

یا باید به سمت کارت ویزیت‌های دیجیتالی روی بیاوریم؟

کارت ویزیت سنتی یا کارت ویزیت دیجیتالی؟ کدام‌یک را باید انتخاب کرد و چرا؟

کارت ویزیت سنتی یا کارت ویزیت دیجیتالی؟

برای پاسخ به این سوال به مزایا و معایب استفاده از کارت ویزیت‌های سنتی اشاره می‌کنیم.

مزایا

برای بسیاری از کسانی که تازه کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کرده‌اند، بازاریابی و جذب مشتری آن هم در ابتدای کار آسان نیست.

کارت ویزیت یکی از راه‌های است که می‌توانید با آن خودتان را به مشتری بشناسانید.

البته مزایای دیگری هم دارد. مانند:

اطلاعات مهم را در اختیار مشتری قرار می‌دهد:

کارت ویزیت باید اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، آدرس و آدرس وب‌سایت‌تان را شامل شود تا مشتری به راحتی بتواند شما را پیدا کند.

دید اولیه مثبتی در ذهن مشتری ایجاد می‌کند:

کارت ویزیت می‌‌تواند کمک‌تان کند تاثیری مثبت و بلند مدت بر ذهن مشتری داشته باشید.

کمک‌تان می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید:

ارائه کارت ویزیت‌تان به مشتری زمان بسیار کمتری از شما و مشتری‌تان خواهد گرفت تا این‌که شماره تلفن و آدرس‌تان را روی کاغذ بنویسید و به وی ارائه دهید.

ارزان است:

امروزه کارت ویزیت‌ها از ارزان‌ترین راه‌های تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌روند.

تاثیرگذار است:

اگرچه کارت ویزیت‌های دیجیتالی هر روز محبوب و محبوب‌تر می‌شوند، بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند به مشتری‌های‌شان کارت‌های فیزیکی ارائه دهند.

معایب

شما مطمئناً برای راه‌آندازی کسب‌وکارتان سخت تلاش کرده‌اید و بدون شک تمایل دارید از هر راهی که می‌ـ‌توانید آن‌را ارتقا دهید و کارت‌های ویزیت شاید همیشه بهترین گزینه نباشند.

هزینه:

درست ست که کارت‌های ویزیت ارزان هستند، مخصوصاً اگر در مقادیر بالا آن‌ها را سفارش دهید.

اما کسب‌وکارهای نوپا و کوچک سریعاً به هزاران کارت ویزیت احتیاج ندارند.

سفارش کارت ویزیت در تعداد کم می‌تواند هزینه‌بر باشد.

علاوه‌براین گاهی ممکن است اطلاعات شما تغییر کند.

این مسئله هزینه بیشتری برای شما در پی خواهد داشت چرا که مجبورید کارت‌های قدیم را با کارت‌های جدید جایگزین کنید.

دسترسی:

ممکن است فراموش کنید کارت ویزیت‌تان را همراه خود بردارید.

در این شرایط تنها کاری که از دست‌تان برمی‌آید این است که اطلاعات تماس‌تان را روی کاغذ یادداشت کنید.

حتماً می‌دانید که این کار به هیچ وجه حرفه‌ای نیست و جلوه‌ خوشایندی ندارد.

سازماندهی:

هم‌زمان با نفوذ اشکال دیجیتال ثبت اطلاعات تماس در میان افراد جامعه، کارت ویزیت شاید دیگر گزینه‌ای زمان‌بر به حساب آید.

آگاهی از مزایا و معایب کارت‌های ویزیت فیزیکی، موجب شده است که صاحبان مشاغل هر روز بیشتر و بیشتر به سوی کارت‌های ویزیت دیجیتال روی آورند.

تلاش ما در آرت باکس بر این است که با طراحی کارت‌های مناسب کسب‌وکارهای مختلف، نیاز صاحبان مشاغل را مرتفع کرده، و با ارائه دیجیتالی کارت ویزیت‌ها، کار را برای مشتری‌های‌مان آسان‌تر و آسان‌تر کنیم.

کافی است به بخش کارت ویزیت‌‌ در صفحه اصلی آرت باکس رفته، کارت مورد نظرتان را انتخاب و دانلود نمایید. به همین راحتی!

برای دیدن کارت‌های ویزیت، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو