اگر هنوز هم در مورد انتخاب یک لوگو برای کسبوکارتان مردد هستید و مرتب آنرا به بعد موکول مسیکنید و احساس میکنید ضرورتی ندارد برای لوگو زمان و هزینه صرف کنید، ما اینجاییم تا به شما بگوییم اشتباه نکنید! اهمیت لوگو را جدی بگیرید. اگر برای کسبوکارتان نیاز به یک لوگوی خاص و حرفهای دارید، میتوانید برای طراحی آرم و لوگو به بخش لوگوی آرت باکس مراجعه نمایید.
در طراحی لوگوی حرفهای، چه مسائلی باید رعایت شود؟
در طراحی یک لوگوی حرفهای مراحلی از جمله درک صحیح خواسته سفارش دهنده، تجزیه و تحلیل، بررسی و تحقیق در مورد موضوع مورد نظر باید انجام پذیرد.
هدف از این کار رسیدن به یک ایده مناسب است.
برای رسیدن به طرح نهایی معمولا طرح اولیه لوگو ممکن است چندین بار تغییر پیدا کند.
چراکه ابتدا باید نظر متخصصان و سپس نظر کارفرما را جلب کند.
متاسفانه در ایران در بسیاری موارد به طراحی لوگو اهمیت چندانی داده نمیشود.
علت این امر معمولا عدم آگاهی فرد سفارشدهنده و یا قیمت طراحی بالا توسط تیمهای حرفهای میباشد.
هرچند که اگر مدیر اهمیت موضوع را درک نماید مطمئنا هزینه آن را تامین خواهد کرد.
زیرا برای یک مجموعه این هزینه یک سرمایهگذاری سود آور است.
میدانید شبکه بی بی سی چقدر برای لوگوی این شبکه هزینه کرده است؟! یک میلیون و هشتصد هزار دلار!
میتوانید برای طراحی آرم و لوگو به بخش لوگوی آرت باکس مراجعه نمایید.
بسیار دیده شده که شرکتها، بعد از چند سال فعالیت به اهمیت موضوع پی بردهاند و خواستار تغییر لوگوی خود شدهاند.
این امر علاوه بر هزینه طراحی، هزینههای دیگری از جمله تبلیغات بیشتر، تعویض بسته بندیها و دیگر موارد مرتبط با لوگو را بر مجموعه تحمیل خواهد کرد،
اما با این حال جلوی ضرر هروقت گرفته شود منفعت است.
پس اگر قرار است یک کافیشاپ راهاندازی کنید برای طراحی لوگو وقت و پول کافی اختصاص دهید.
و البته فراموش نکنید که حتماً برای این کار از همان ابتدا با طراحان حرفهای وارد مذاکره شوید.
تیم طراحی آرت باکس با در نظر داشتن تمامی آیتمهای مهم در طراحی لوگوی، مجموعه بینظیری از لوگوهای مناسب را برای استفاده صاحبان مشاغل گرداوری کرده است.
میتوانید برای طراحی آرم و لوگو به بخش لوگوی آرت باکس مراجعه نمایید.