همه باید کارت ویزیت داشته باشند، درست است؟ این بهترین راه برای معرفی و گسترش کسبوکارتان است. اما طرح کارت چه؟ چطور میتوانید کارتی با طراحی خاص و جذاب داشته باشید؟ چطور میتوانید کاری کنید کارت ویزیتتان دور انداخته نشود؟ آرت باکس در اینجا به نبایدهای طراحی کارت ویزیت اشاره میکند که میتواند از دور ریخته شدن کارتتان جلوگیری کند.
کارت ویزیت، اولین و مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی و اطلاع رسانی باید تهیه کنید.
شما کارت ویزیت خود را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند.
همچنین می توانید آن را داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید.
اگر در روزنامه ها و پیک های محلی تبلیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات افراد چاپ می شود.
اما بدانید برای اینکه به هدفتان که دیده شدن است برسید، طراحی درست و حرفهای کارت ویزیتتان اهمیت فوقالعادهای دارد.
آرت باکس در اینجا به مواردی که نباید در هنگام طراحی و انتخاب کارت ویزیت اتفاق بیافتد اشاره میکند:
نبایدهای طراحی کارت ویزیت
شلوغ کردن کارت
موفقترین کارت ویزیتها، کارت ویزیتهای ساده هستند.
یادتان باشد کارت ویزیت بروشور نیست.
نیازی نیست خدمات و محصولاتتان را توضیح دهد.
نیازی نیست عکس پروژههایی که انجام دادهاید روی کارت ویزیت درج شود.
گنجاندن مقدار زیادی اطلاعات در کارت ویزیت
همه ما در فیسبوک و اینستاگرام و توییتر و … اکانت داریم.
لازم نیست اطلاعات اکانتتان در تک تک این شبکههای اجتماعی را در کارت ویزیتتان درج کنید.
مشتری میتواند این اطلاعات را در وبسایت شما مشاهده کند.
اگر افراد بخواهند دیجیتالی با شما تماس بگیرند، به آدرس ایمیل و یا وبسایتتان مراجعه میکنند.
درج نکردن اطلاعات مهم
در کنار مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، خواهشاً درج اطلاعات زیر را هرگز هرگز هرگز فراموش نکنید.
نام
عنوان شغلتان
شماره تماس
شماره فکس ( اگر دلتان خواست. دیگر چه کسی از دستگاه فکس استفاده میکند؟!)
آدرس پستی
آدرس ایمیل
آدرس وبسایت
لوگو
شعار تبلیغاتی (البته اگر شعار دارید…)
برگرفته از وبسایت MAYE CREATE
تا اینجا با نبایدهای طراحی کارت ویزیت آشنا شدید.
آرت باکس در پست بعد، شما را با بایدهای طراحی کارت ویزیت آشنا خواهد کرد.
با آرت باکس همراه باشید.