لوگو معرف شرکت، تجارت و کسبوکار شما و یا خدماتی است که ارائه میدهید. لوگو چهره برند است، بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد. اگر یک لوگو حرفهای طراحی شود برای برندسازی اهمیت فوقالعادهای خواهد داشت. اما ویژگیهای یک لوگوی موثر، حرفهای و مدرن چیست؟ آرت باکس امروز به این سوال پاسخ خواهد داد.
تیم طراحی آرت باکس مجموعه جالبی از انواع لوگوهای مناسب برای کسبوکارهای مختلف را گردآوری کرده است.
برای شماهده لوگوها، کلیک کنید.
ویژگیهای یک لوگوی موثر، حرفهای و مدرن
سادگی
طراحی ساده باعث می شود لوگوی شما سریعتر و بهتر از دیگر لوگوها شناخته شود .
سادگی در طراحی باعث ماندگاری لوگو در ذهن مشتری میشود.
لوگو را زنده نگه میدارد و کمک میکند گذر زمان بر کارایی خدشهای وارد نکند.
همچنین سادگی لوگو به ما کمک میکند بتوانیم از لوگو در فضاهای مختلف استفاده کنیم.
چه روی سربرگ و کارت ویزیت شرکت و چه حتی روی دیوارها
ماندگاری
پس از سادگی ، آنچه اهمیت دارد ماندگاری است.
هدف یک لوگو، ماندگار کردن شما در ذهن مشتری است.
چند منظوره بودن
یک لوگو خوب باید بتواند در موارد مختلف کاربرد داشته باشد.
یعنی لوگو باید به گونهای طراحی شده باشد که در سایزها، اندازهها و جهتهای مختلف قابل استفاده باشد.
مرتبط بودن
بهتر است لوگو با نوع فعالیت مجموعه شما همخوانی داشته باشد.
مثلاً اگر شما قرار است برای یک اسباببازی فروشی لوگو طراحی کنید، بهتر است از فونت و رنگهای کودکانه استفاده کنید.
البته این همخوانی یک الزام نیست. مثلاً لوگوی یک کمپانی اتومبیل سازی لزوما نیازی نیست که یک ماشین باشد.
و یا یک شرکت کامپیوتری نیازی نیست در لوگوی خویش از کامپیوتر استفاده کند.
اگر به لوگوی نوکیا نگاهی کنید ، اثری از موبایل نخواهید یافت.
تاریخ مصرف نداشته باشد
یک لوگوی موثر نباید تاریخ مصرف داشته باشد.
لوگو باید بتواند برای دهها سال تازگی خود را حفظ کند.
اکنون با ویژگیهای یک لوگوی موثر، حرفهای و مدرن آشنا شدید.
مجموعه آرت باکس مقالات متنوعی را در موضوع لوگو برای مطالعه شما عزیزان گردآوری کرده است.
برای مطالعه مقالهها ، کلیک کنید.
تیم طراحی آرت باکس مجموعه جالی از انواع لوگوهای مناسب برای کسبوکارهای مختلف را گردآوری کرده است.
برای شماهده لوگوها، کلیک کنید.