پرش به محتوا

چطور می‌‌توانید در طراحی کارت ویزیت خلاقیت‌های طلایی به خرج دهید؟

چه شاغل باشید و چه نه، یکی از توصیه‌های مهم آرت باکس این است که برای پیشرفت و ترقی در کار، کارت ویزیت شخصی داشته باشید. اما یک کارت ویزیت خوب چطور باید طراحی شده باشد؟ چطور می‌توان کارت ویزیت متفاوتی داشت؟ آرت باکس امروز به شما نشان می‌دهد چطور می‌‌توانید در طراحی کارت ویزیت خلاقیت‌های طلایی به خرج دهید؟

کارت ویزیت، اولین و مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی و اطلاع رسانی باید تهیه کنید.

شما کارت ویزیت خود را به مشتریان و مخاطبان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند.

اما چطور می‌شود کارت ویزیتی داشت که شما را از بقیه رقبا متمایز کند؟

آرت باکس مجموعه جالبی از انواع کارت ویزیت‌های مناسب مشاغل مختلف را به صورت یکجا و آسان در اختیارتان قرار داده است.

برای دیدن طرح‌ها، کلیک کنید

چطور می‌‌توانید در طراحی کارت ویزیت خلاقیت‌های طلایی به خرج دهید؟

اگر برای‌تان مقدور است ، کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که یک استفاده جانبی هم داشته باشد.

از قسمت پشت کارت ویزیت‌تان استفاده کنید.

اغلب کسب و کارها کارت ویزیت‌هایی دارند که پشت آنها سفید و بدون چاپ است.

هزینه چاپ کارت ویزیت‌های دو رو تفاوت زیادی با کارت ویزیت‌های یک رو ندارد.

شما می توانید یک اطلاعات مفید یا یک کاربرد که مشتریان شما به دنبال آن هستند را به پشت کارت ویزیت خود اضافه نمایید.

با این کار، کارت ویزیت شما عمر بیشتری پیدا کند و مشتری برای مدت بیشتری این کارت را نگه داری کند.

به مثال‌های زیر توجه کنید:

یک فروشگاه سیم و کابل می‌تواند پشت کارت ویزیت خود جدول شماره سیم بر اساس جریان عبوری را درج کند.

مشتریان اغلب به این جدول نیاز دارند و تا مدت ها از این کارت استفاده می کنند.

یک مغازه فروش لوازم خانگی می‌تواند پشت کارت ویزیت خود شماره چند مرکز خدمات پس از فروش را ذکر کند.

یک موسسه مالی می تواند فرمول محاسبه سود وام و سپرده بانکی را پشت کارت خود قرار دهد.

معمولاً در اغلب کسب و کارها می‌توان کاری کرد که مشتری کارت ویزیت را بلافاصله دور نیاندازد و برای مدتی کارت ویزیت را نگه‌داری کند.

هر بار که مشتری شما کارت ویزیت‌تان را می‌بیند شما توانسته‌اید یکبار دیگر پیام بازاریابی‌تان را به او انتقال دهید.

برخی کسب و کارها می‌توانند قسمتی از کارت ویزیت خود را به یک پیشنهاد ویژه مانند تخفیف خرید با دعوت به یک رویداد رایگان یا دریافت یک بسته رایگان اختصاص دهند.

به همین سادگی می‌توانید کارت ویزیت‌تان را از یک کارت سادگی به ابزاری جذاب برای مشتری تبدیل کنید.

او خلاقیت شما در طراحی کارت را سریعاً درک می‌کند.

همین خلاقیت است که باعث می‌شود مشتری بیشتر به شما اعتماد کند.

اکنون می‌دانید که چطور می‌‌توانید در طراحی کارت ویزیت خلاقیت‌های طلایی به خرج دهید؟

از این نکات ریز غافل نشوید.

آرت باکس مجموعه جالبی از انواع کارت ویزیت‌های مناسب مشاغل مختلف را به صورت یکجا و آسان در اختیارتان قرار داده است.

برای دیدن طرح‌ها، کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو