تاکنون در مورد لوگوی برندهای معروف چون Apple فکر کردهاید. به محض شنیدن این نام چه تصویری به ذهن شما میآید؟ درست است یک سیب گاززده شده! این یعنی چه؟ یعنی لوگوی این شرکت به هدفش رسیده است. این لوگو توانسته در ذهن مشتری جا باز کند. اما چطور؟ آرت باکس در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد. میتوانید برای آموزش طراحی لوگوی حرفهای به بخش لوگوی آرت باکس مراجعه نمایید.
برای کسب موفقیت باید قوانینی را رعایت و در مسیری مشخص گام بر دارید.
قطعا نیازی به آزمودن همه چیز وجود ندارد.
توصیههای راهگشا از پیش قابلدسترسی است.
اجازه ندهید که رقبا بهترین مشتریان شما را از چنگتان در آورند.
سریع و هوشمندانه تصمیم بگیرید.
اگر برند و لوگوی شما قابل اطمینان باشد، کمتر احتمال دارد که مشتریان به دنبال دیگران بروند.
به همین سادگی!
یک لوگوی حرفهای به مشتریان نشان میدهد که کارتان را بلدید،
برای انجام آن وقت و سلیقه صرف میکنید
و آنرا به نحو احسن انجام میدهید.
اما یک لوگوی در هم و بر هم، خستهکننده یا ضعیف، کمبود توانایی و دانش را آنهم به بدترین شکل ممکن نشان میدهد.
و باعث از بین رفتن اعتبار و کم شدن اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات میگردد.
اهمیت لوگوی حرفهای زمانی مشخص میشود که شما به خوبی در خاطر مشتریان نقش بسته باشید.
شرکت اپل یا نایک را در نظر بگیرید!
برای این منظور باید لوگوی حرفهای داشته باشید.
میتوانید برای آموزش طراحی لوگوی حرفهای به بخش لوگوی آرت باکس مراجعه نمایید.
وقت را هدر ندهید.
اگر هنوز برای کسبوکارتان به لوگوی خاصی نیاندیشیدهاید، به آرت باکس مراجعه کنید.
تیم طراحی آرت باکس با در نظر گرفتن تمامی آیتمها و نکات مهم در طراحی لوگو، مجموعه جالب و متنوعی را گردآوری کرده است.
کافیست لوگوی مورد نظرتان را انتخاب و دانلود نمایید.
به همین سادگی شما صاحب یک لوگوی قوی و حرفهای شدهاید!