پرش به محتوا

ایده‌های جشن سالگرد ازدواج، نامزدی یا دوستی

ایده‌های جشن سالگرد ازدواج، نامزدی یا دوستی

خیلی از شما آرت باکس‌های عزیز از ما می‌خواهید که برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج یا نامزدی یا دوستی، چه یک جشن دو نفره چه یک میهمانی، به شما ایده بدهیم. خوب برگزاری چنین جشنی چه دو نفره باشد و چه یک مراسم که در آن اعضای خانواده و دوستان‌تان حضور دارند کار راحتی نیست. ما هم برای همین کنار شما هستین تا کارتان را راحت‌تر کنیم. این شما و این هم ایده‌های جشن سالگرد ازدواج، نامزدی یا دوستی که می‌تواند کمک بسیاری به برگزاری جشن شما باشد. با آرت باکس همراه باشید.

ایده‌های جشن سالگرد ازدواج، نامزدی یا دوستی

به این عکس دقت کنید. این می‌تواند یک جشن دو نفره ایده‌آل برای بسیاری از زوج‌ها باشد. مهم نیست چند ساله هستید. یک شب‌نشینی دو نفره و آرام برای هر فردی جذاب و دوست‌داشتنی است. می‌توانید خوراکی‌های مورد علاقه‌تان را آماده کنید و در کنار هم فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را ببینید. خلاقیت به خرج دهید و با مقوا این آیتم‌های بامزه و جالب را برای جشن کوچک دو نفره‌تان آماده کنید و شب زیبای‌تان را به یادماندنی‌تر کنید.

 

 

می‌توانید همسر یا نامزد یا دوستتان را صبح زود با یک صبحانه دلچسب غافلگیر کنید

 

می‌توانید سالن پذیرایی را پر از بادکنک کنید و از این بادکنک‌ها عکس‌های زیبایتان را آویزان کنید و محیطی فوق‌العاده رمانتیک فراهم کنید. هم می‌توانید از بادکنک‌های هلیومی استفاده کنید هم می‌توانید بادکنک‌های معمولی را با چسب بادکنک به سقف بچسبانید.

 

این می‌توانید یک هدیه فوق‌العاده باشد. روز آشنایی‌تان را به این شکل در یک قاب زیبا هدیه بدهید.

این قاب را می‌توانید به آرت باکس سفارش دهید.

 

می‌توانید این استند عدد و حروف اول نام‌تان را بسازید. الگو را از سایت ما دانلود کنید و روی مقوا پیاده کنید. سپس عکس‌های‌تان را روی آن بچسبانید.

 

 

این هم یک استند زیبای دیگر

 

 

 

اسکرپ بوک هم ایده فوق‌العاده‌ای برای هدیه به عزیزان‌تان است. چون فوق‌العاده هدیه شخصی و جذابی است و اینکه خودتان آن‌را می‌سازید جذابیتش را دو چندان می‌کند

 

 

می‌توانید یک چمدان کوچک یا جعبه درست کنید و عکس‌هایتان را به این شکل در آن قرار دهید. داخلش روی مقوا نوشته‌های زیبا و عاشقانه بگذارید و روی هر تکه مقوا یا کاغذ بنویسید که چرا طرف‌تان را دوست دارید. هدیه‌ای خاص و فوق‌العاده رمانتیک

 

می‌توانید با عکس‌های زیبای‌تان این جعبه را بسازید

 

 

 

در ادامه چندین مورد ایده‌های جشن سالگرد ازدواج، نامزدی یا دوستی را با هم خواهیم دید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو