پرش به محتوا

با ستون‌های وسط خونه چکار کنیم؟!

با ستون‌های وسط خونه چکار کنیم؟!

اگه شما هم از اون دسته افرادی هستین که وسط خونتون یه ستونه حتما این پست به دردت میخوره. بسته به فضایی که ستون هست و بسته به فاصله ستون تا دیوار شما میتونین اونو از نظر بصری یا کاربردی تغییرش بدین. معمولا همه یه ستونو به عنوان یه نقص نقشه کشی ساختمان پذیرفتن و هیچ وقت به فکر رفع این مشکل نیستن. اما با کمی درایت و سلیقه میشه کاری کنین که کلا فراموش بشه قبلا نگاهتون به این ستون نگاه به یه نقص یا مشکل بوده که باید تحملش کرد! بریم ببینیم با ستون‌های وسط خونه چکار کنیم؟! با آرت باکس همراه باشید.

با ستون‌های وسط خونه چکار کنیم؟!

ستون‌های وسط خونه گاهی برای خیلی از ما مایه عذابه چرا که حس می‌کنیم زیبایی و نمای خونه رو تحت تاثیر قرار می‌ده. راه حل چیه؟ این‌که تغییر ایجادکنیم! ببینیم و ایده بگیریم و تغییرات رو اجرا کنیم. در این‌جا براتون یه عالمه ایده داریم که با اجرا کردنشون می‌تونید تغییرات خیلی اساسی به دکوراسیون خونه بدید. البته که قبل از ایجاد این تغییرات باید به چند تا نکته خیلی خوب توجه کنید. یکیش این‌که اگه مستاجر هستین خوبه قبل تغییرات با صاحب خانه مشورت کنین و رضایت اون هم برای برای هزینه کردن یا هر تغییری داشته باشین. اگر هم که صاحب منزل هستین که چه بهتر فقط باید به کاربرد و سلیقه شخصی خوتون نگاه کنین.

در عکس های زیر ایده‌هایی از پوشیده شدن ستون تا تهیه شلف و میز اومده که میشه ازشون استفاده کرد:

 

خوب بالاخره منزل هر کس با دیگری متفاوته و معماری منحصربه‌فرد خودش رو داره. چون قطر ستون و محلش برای هر کسی متفاوته پس ما نمونه‌های بیشتری رو براتونن گذاشتیم تا بالاخره یکی از این شرایط به شرایط شما نزدیک باشه و بشه عملا دست به کار شین.

میتونین نمونه‌های بیشتر برای ایده گرفتنو تو عکس‌های زیر ببینین :

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو