پرش به محتوا

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ثبت سفارش در آرت باکس

مشتری گرامی لطفاً موارد زیر را جهت ثبت سفارش در آرت باکس به دقت مطالعه فرمایید:

  1. مشتریان عزیز در نظر داشته باشند که ثبت سفارش منوط به پرداخت وجه اعلام شده توسط تیم آرت باکس بوده و در صورت عدم پرداخت، سفارش ثبت و چاپ نخواهد شد.
  2. مشتری باید این نکته را در نظر داشته باشد که طراحان آرت باکس حتماً قبل از چاپ، از شما تاییدیه طرح دریافت می‌کنند و در صورت تایید طرح از سوی مشتری، سفارش به چاپ تحویل می‌شود و دیگر امکان تغییر وجود نخواهد داشت.
  3. با توجه به این‌که مشتری طرح سفارش خود را تایید کرده است، مسئولیت هرگونه اشتباه تایپی، رنگی و غیره بر عهده مشتری است و آرت باکس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بروز چنین مشکلاتی نخواهد داشت.
  4. پس از تایید طرح توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر مشخصات سفارش از جمله تغییر جنس و یا تغییر اطلاعات نیز وجود نخواهد داشت. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و در مرحله تایید طرح، به دقت طرح را بررسی کرده و ایرادات کار را به طراح اطلاع دهند.
  5. حق‌الزحمه طراحی لوگو بر اساس تعرفه مصوب طراحان گرافیک ایران در حالت پایه ۶ میلیون تومان است. قیمت‌های بسیار پایین ما در چارچوب خدمات و شیوه کاری آرت‌باکس معنا پیدا می‌کند. استفاده از مواد اولیه آماده طراحی با انواع لایسنس‌های تجاری و آزاد در شیوه کاری ما پذیرفته و معمول است. در صورتی که نیاز به طرح‌های اورجینال برای ثبت برند در ایران یا خارج از کشور دارید، بدیهی است که باید هزینه‌های این نوع طراحی را پرداخت کنید و پیش از سفارش با طراح هماهنگ نمایید.
  6. مبلغ پیش‌پرداخت طراحی در همه سفارش‌ها اعم از لوگو، تگ و غیره تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.
  7. آرت‌باکس هیچ مسئولیتی در برابر آسیب‌های احتمالی وارده به سفارش‌ها در اثر سهل‌انگاری سیستم‌های ارسال از قبیل پست، باربری و پیک موتوری ندارد.
  8. انواع متریال‌های چاپی آرت‌باکس از بهترین مواد اولیه اعم از کاغذ و رنگ مصرفی تهیه می‌شوند اما آرت‌باکس هیچ مسئولیتی در قبال پایداری رنگ و کیفیت در شرایط آب و هوایی و محیطی مختلف از قبیل تابش مستقیم نور آفتاب و غیره ندارد. اگر استفاده شما از محصول شرایط خاصی دارد می‌توانید با مطرح کردن نیاز خود از خدمات چاپ پیگمنت، اکوسالونت و خدمات پس از چاپ مانند روکش‌های سلفون و لمینت بهره‌مند شوید.
  9. هر سفارش چاپی تا ۵ درصد امکان خرابی در چاپ، رنگ و برش دارد. این طبیعت کارهای چاپی است اما تمام تلاش ما این است که با تقبل هزینه پرتی چاپ، سفارش شما را صحیح و سلامت به دست شما برسانیم. در سفارشات چاپی برش از هر طرف تا ۵ میلیمتر خطا دارد که به دلیل ساختار ماشین‌آلات چاپ غیرقابل اجتناب است.
  10. رنگ طرح‌های ارسالی شما برای چاپ، بسته به پروفایل رنگی حتما و حتما در چاپ تغییر خواهد کرد. اساس نمایش رنگ در مانیتور RGB با اساس ساخت رنگ در انواع روش‌های چاپ CMYK متفاوت است. تفاوت رنگ در فرم‌های عمومی چاپ با فایل ارسالی شما کاملا طبیعی و خصیصه چاپ و دستگاه‌های آن است.
  11. متریال‌های مختلف چاپ بر اساس وزن، بافت، جنس و پوشش کاغذ نتایج مختلفی در چاپ از جمله رنگ، شفافیت، تیرگی و براقیت در پی دارند، در نتیجه طرح و لوگوی شما روی تگ مقوایی سفید، کرافت، برچسب براق و … متفاوت خواهد بود.
  12. چاپ رنگ‌های خاص مانند طلایی، نقره‌ای و … با چیزی که در مانیتور مشاهده می‌کنید، کاملا متفاوت هستند.
  13. کیفیت، وضوح، خوانایی و رنگ سفارشاتی که به صورت فایل طراحی‌شده از سوی مشتری ثبت می‌شود، با سفارش‌دهنده است. می‌توانید در صورت لزوم از بخش طراحی مشاوره بگیرید.
  14. ارائه رسید ارسال اعم از کد پیگیری پست، تی‌پاکس و الوپیک بر عهده آرت‌باکس است اما پیگیری بسته در هر مرحله‌ای بعد از ارسال فقط از سمت گیرنده ممکن است. پیگیری مشکلات ارسال اعم از مفقودی یا آسیب به مرسوله بر عهده گیرنده و جبران خسارت بر عهده شرکت ارسال‌کننده است. آرت‌باکس در این مسیر از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد. در واقع شما برای دریافت مرسوله خود، قرارداد مجزایی با شرکت واسط دارید که در ازای آن هزینه دریافت کرده است. استفاده از بیمه و جبران خسارت شرکت حق قانونی شماست.
  15. ارسال پستی برای تهران و شهرستان فقط چهارشنبه‌ها انجام می‌شود و سفارشاتی که بعد از ساعت کاری هر سه‌شنبه ثبت می‌شوند با مرسوله‌های هفته آینده به پست تحویل خواهند شد.
  16. مکاتبات میان شما و آرت‌باکس در پلتفرم‌های مختلف اعم از ایمیل، اینستاگرام، واتس‌اپ و تلگرام به عنوان اظهار رسمی تلقی می‌شوند و در صورت هر گونه مغایرت قابل استناد خواهند بود. برای مثال اگر برای عودت وجه، شماره کارتی اعلام نمایید که به نام شما نباشد یا پیامی از طرف حساب شما به دست ما برسد که توسط فرد ثالث ارسال شده است، بررسی صحت آن از عهده ما خارج است و عینا مورد استناد قرار خواهد گرفت.
  17. شما با خرید از آرت‌باکس وارد رابطه‌ای مالی و حقوقی با ما می‌شوید که فقط تحت شرایط بالا اعتبار دارد. عدم آگاهی شما از قوانین سایت و رویه‌های مالی به دلیل کم‌توجهی یا کوتاهی در بررسی مستندات، هیچ حقی برای شما ایجاد نخواهد کرد. به بیان دیگر هر گونه سفارش به آرت‌باکس به معنای پذیرش بی‌قید و شرط قوانین بالاست.

2 دیدگاه دربارهٔ «قوانین و مقررات»

  1. سلام
    محصولات متنوعی دارید و خیلی خوبه که همین ابتدا شرایط رو اعلام کردید تا با آگاهی طرفین از شرایط، خرید انجام بشه.. ممنونم و موفق باشید..

    1. سلام و ممنون که وقت گذاشتین و مقررات مارو خوندین
      تیم آرت باکس هم برای شما آرزوی موفقیت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو