پرش به محتوا

پیگیری سفارش

از سال ۹۵ تا الان، از بین هزاران سفارش سایت/ اینستاگرام/ تلگرام تقریبا همه رو به موقع به دست شما رسوندیم. اگر گفتیم فردا پیک میشه، حتما شده. یا گفتیم چهارشنبه‌ها پست داریم، اگر کرونا بوده، اگر آلودگی هوا بوده یا هر چیز دیگه، سر حرف‌مون موندیم. یعنی اون قدر همه چیز روی روال بوده که الان می‌تونم بگم فقط دو بار اتفاقات عجیب افتاده.

یک مشتری عزیز داشتیم که به خاطر عدم حضور بسته‌اش برگشت خورد، باز پست کردیم، نبود، خب برگشت خورد. آخر خودش رفت اداره پست و تحویل گرفت. یک بنده خدای دیگه هم بود، نمی‌دونم چرا خیلی شکاک بود، ارسال کردیم، پیگیری کرد، کد رهگیری دادیم. اون قدر زنگ زد، پیام داد، تلگرام و اینستاگرام و … که عین پولش رو + هزینه پست بهش برگردوندیم. بسته هم گفتیم هر وقت رسید هدیه ما به شما. فکر کنم پلیس فتا هم رفت برای ۷۰ هزار تومن 🙂

خلاصه که ما سفارشات رو با تمام توان و تلاش‌مون به موقع آماده و ارسال کردیم. پیک خورده زمین؟ پست صاحب نداره؟ تیپاکس حوصله نداره؟ والا تقصیر ما نیست. شما هم به اعتبار سال‌ها خوش‌قولی ما صبور باشید و شک نکنید اگر قرار بوده چیزی بفرستیم، حتما فرستادیم. این‌جا چیزی عقب نمی‌افته یا فراموش نمیشه.

روش‌های متنوع پیگیری سفارش

به چند دلیل ارسال پیامک مراحل ارسال برای ما ممکن نیست. یعنی داریم پولش رو میدیم، اشتراک‌اش رو خریدیم اما باجه‌های قبول پست اطراف ما بسته‌های گیت‌وی رو قبول نمی‌کنند. ۵ کیلومتر فاصله با دفتر پستی منطقه شاید زیاد به نظر نیاد ولی در تهرانِ خراب‌شده، یعنی ساعت‌ها ترافیک و بدبختی و دنبال جای پارک گشتن و … در نتیجه پیامک صاپست برای گیرنده -هر چند اشتراک‌اش رو دادیم پیشاپیش – ارسال نمیشه. اشتراک‌اش هم زمانی است و دونه‌ای نیست، واقعا از جیب‌مون میره بی‌دلیل.

از اون طرف متصدی دفتر پستی نزدیک ما حوصله نداره شماره همراه گیرنده رو به هنگام ثبت مرسوله وارد سیستم کنه. اینم باز هزینه خدمات پیامک رو می‌گیره‌ها، حس‌اش رو نداره. یک افزونه هم برای این کار هست که مثل خیلی چیزهای ایرانی دیگه باگ زیاد داره و کلا سایت رو به هم می‌ریزه. یعنی راه معقولی برای ارسال خودکار کدرهگیری پستی برای شما نداریم.

این مساله از یک نظر هم به نفع شماست. فروشگاه‌های اینترنتی که از گیت‌وی استفاده می‌کنند، خودشان مرسوله را ثبت می‌کنند و لیبل پستی را پرینت می‌کنند. در نتیجه شما کد رهگیری را حتی نیم ساعت بعد از ثبت سفارش دریافت می‌کنید اما ممکنه تا ۱۰ روز بعد هم مرسوله را به دفتر قبول پست تحویل ندهند. دروغ چرا برای خودم پیش آمده. یک فروشگاه معروف -نمیگم کدوم- تا دو هفته بعد از ساخت مرسوله در گیت‌وی، بسته رو تحویل پست نداد.

خب به شما چه؟ شما چی کار کنید؟ بهترین کار اینه که بعد از گذشت اولین چهارشنبه از ثبت سفارش‌تون در تلگرام پیام بدهید و کد رهگیری پست را بخواهید. تلگرام، تلگرام، تلگرام. پای تلفن همکار ما چه طوری می‌تونه خدا رقم کد رهگیری پست برای شما بخونه؟ شما چه جوری می‌خواهید یادداشت کنید؟ دوست دارید از موقعیت سفارش خود با خبر باشید؟ تلفنی کاری از دست ما بر نمیاد. در تلگرام پیام بدهید لطفا.

وقتی بچه‌های ما کد رهگیری رو به شما تقدیم کردند. دیگه خداحافظ تا سفارش بعدی که ایشالا خیلی زیاد و پرپول باشه 🙂 خودتون می‌دونید و شرکت پست لعنت الله علیه. این که سه روز بسته شما در مرکز تبادلات چهار راه لشکر گیر می‌کنه، بعد زنگ می‌زنید که چرا تکون نمی‌خوره، توقع دارید چه جوابی بشنوید؟ خدا وکیلی ما چی می‌تونیم بگیم؟ بگیم پست خر است؟ دل‌تون خنک میشه؟ دیگه وقتی کد رهگیری رو گرفتید، در سایت پست چک کردید که به اسم شماست و به سمت شما روانه شده، فقط با سرقت مسلحانه از کامیون پست ما می‌تونیم بهش دسترسی پیدا کنیم.

پیگیری سفارشات دانلودی و آنلاین هم همینه ولی خداوکیلی یک بار نشده مشکل مربوط به ما باشه. مورد داشتیم بزرگوار گفته چرا فایل وکتور خریدم، در گوشی نوکیا یازده دو صفر من باز نمیشه؟

این گردالی که بالا می‌بینید میره به تلگرام

این دکمه آبی هم باز میره تلگرام، در دو شکل مختلف گذاشتم
تا احساس کنید روش‌های پیگیری متنوع هستند

ما چند نفر روانی، آدم‌به‌دور، خل‌وچل و گوشه‌گیر هستیم. فروش حضوری نداریم. تلفن هم سالی یک بار جواب می‌دهیم. آنلاین سفارش دادید، آنلاین پیگیری کنید. روانی هستیم ولی کلاه‌بردار نیستیم پس اذیت نکنید دیگه 🙂

کامنت‌ها باز است، هر کس میگه در طول تاریخ ما سفارش‌اش رو نفرستادیم، حتما لطفا همین زیر بنویسه. کمک می‌کنید به ما و دیگران. تعریف هم بکنید از ما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو