پرش به محتوا

چاپ تگ محصول تعداد کم

چاپ تگ محصول تعداد کم

چرا باید برای برندمان تگ محصول داشته باشیم؟ در یک جمله، چون می‌تواند فروش محصول‌تان را افزایش دهد! تگ‌های محصول چیزی فراتر از یک قطعه مقوای رنگی و طرح‌دار هستند. این تگ‌ها به عنوان یک ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اطلاعات کاملی از برند شما را در قالبی جذاب و متفاوت به مشتری ارائه می‌دهند. تیم طراحی و چاپ آرت باکس از ابتدای کار ارائه بهترین تگ با بالاترین کیفیت طراحی و چاپ و برش را سرلوحه کار خود قرار داده و با ارايه طرح‌های خاص و فوق‌العاده برای برندهای مختلف و چاپ آن‌ها با بتهرین کیفیت و برش توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. اگر با چاپخانه‌های مختلف کار کرده باشید یا از آن‌ها سوال کرده باشید حتما می‌دانید که کمترین تعداد چاپ معمولا بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ عدد است. بنابراین اگر شما یک برند کوچک باشید یا به این تعداد تگ نیاز نداشته باشید علنا باید با این ایده که برای برندتان تگ محصول داشته باشید خداحافظی کنید!!! اما چرا همه برندها نباید برای خودشان تگ محصول داشته باشند؟ آرت باکس با ارائه خدمات چاپ در تعداد کم‌تر سعی بر این داشته تا امکان داشتن تگ محصول و لیبل و برچسب را برای همه برندها و مشاغل فراهم آورد. چاپ تگ محصول تعداد کم برای مشتریان فوق‌العاده‌مان افتخار ماست. دیگر داشتن تگ محصول منحصر به برندهای بزرگ با تعداد سفارشات بالا نیست. برند شما حتی اگر تعداد سفارش‌های بسیار کمتر هم داشته باشد می‌تواند برای خود تگ محصول داشته باشد و مسیر رشدش را سریع‌تر طی کند و مشتری‌های خودش را جذب کند.

چرا داشتن تگ محصول برای برندمان اهمیت دارد؟

بیایید تصور کنیم که شما تصمیم می‌گیرید که این تگ‌ها هیچ فایده‌ای برای برند شما نخواهند داشت و بنابراین دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که در این مواقع مشتری به سرعت تغییر رفتار می‌دهد و اعتمادش را به شما و برندتان از دست می‌دهد و یک تصویر منفی از شما در ذهن خواهد داشت. در واقع شما دیگر انتخاب او نخواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید رقبا را کنار بزنید باید روی استراتژی‌های بازاربابی تمرکز کنید. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از تگ‌های باکیفیتی است که به زیبایی برای برند شما طراحی شده باشند. البته که طراحی یک تگ محصول منحصر به برند شما که همسو با اهداف شما باشد کار راحتی نیست. و آرت باکس آن را برای شما ممکن ساخته است.

چاپ تگ محصول تعداد کم

شما با استفاده از خدمات چاپ تگ محصول تعداد کم آرت باکس قادر خواهید بود وارد دنیای جدیدی از مارکتینگ و برندینگ شوید. چرا که تیم طراحی ما این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که تگی برای شما طراحی شود که دقیقا مطابق با برند شما و نیازهای برندینگ شما باشد و از رنگ‌های برند شما و آیتم‌های برند شما در طراحی آن استفاده خواهد کرد. بنابراین شما یک تگ محصول قوی و حرفه‌ای و خاص برند خودتان خواهید داشت. علاوه‌براین ارائه خدمات چاپ تگ در تعداد کم این امکان را برای همه برندهای ایرانی فراهم می‌آورد که برای محصول‌شان تگ محصول داشته باشند. دیگر داشتن تگ محصول تنها منحصر به برندهای بزرگ با تعداد سفارش‌های بالا نخواهد بود. شما با سفارش تگ محصول‌تان به آرت باکس می‌توانید از خدمات طراحی فوق‌العاده و باکیفیت در کنار چاپ با کیفیت عالی و در تعداد کم بهره‌مند شوید.

از دیگر خدمات مهم ما برای مشتریان‌مان این است که طرحی که برای یک مشتری طراحی می‌شود را به مشتری دیگر نمی‌فروشیم. یعنی طرح تگ شما فقط و فقط برای شما و برندتان طراحی می‌شود و نمونه آن در بازار موجود نخواهد بود.

چاپ تگ محصول تعداد کم و طراحی منحصربهه‌فرد و خاص هر برند افتخار ماست. شما هم می‌توانید برای برندتان تگ محصول داشته باشید.

برای سفارش طراحی و چاپ کارت آویز می‌توانید از طریق تلگرام آرت باکس به آدرس art_box_ir و یا دایرکت پیج اینستاگرام آرت باکس به آدرس artbox.ir با تیم آرت باکس در تماس باشید و سفارش‌تان را کنید. در جداول زیر تعرفه‌های ما ذکر شده است. کافیست طرح مورد نظرتان را انتخاب و سپسپ از طریق تلگرام یا دایرکت آرت باکس با ما در تماس باشید

 

 

سفارش طراحی و چاپ کارت آویز برای تمام مشاغل افتخار ماست. با آرت باکس همراه باشید. در زیر چند نمونه از تگ‌های مختلف آرت باکس برای شما لینک شده است. با کلیک روی لینک‌ها می‌توانید از محصولات زیبای ما دیدن کنید.

پک تگ هدیه آبرنگی در آرت باکس

تگ برای تزیین محصولات اینستاگرامی

تگ بسته‌بندی فروش زیورآلات طرح برگ

تگ گیفت عروسی طرح پریچهر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو