پرش به محتوا

چطور از استیکر برچسب و لیبل در کسب و کارمان استفاده کنیم؟

چطور از استیکر برچسب و لیبل در کسب و کارمان استفاده کنیم؟

طی پروسه برندینگ یکی از گام‌هایی که از اهمیت زیادی برخوردار است تصویری است که شما از برند خود می‌سازید. برای مدت طولانی صاحبان کسب و کارهای بزرگ و قدرتمند بر این باور بودند که مشتری‌ها تنها زمانی یک برند را به یاد دارند که از آن گیفت‌های گران‌قیمت دریافت کرده باشند و البته باید بدانید که این باور، صد در صد غلط است! روش‌های تبلیغاتی ارزان‌قیمت زیادی وجود دارد که برای یک کسب و کار نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه دارد.  استفاده از برچسب و استیکر یکی از این روش‌هاست. می‌پرسید چرا؟ چطور یک استیکر می‌تواند یک روش بازاریابی و جذب مشتری باشد؟ چطور از استیکر برچسب و لیبل در کسب و کارمان استفاده کنیم؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

چطور از استیکر برچسب و لیبل در کسب و کارمان استفاده کنیم؟

طی سالیان استیکرها و برچسب‌ها محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند و دلیل آن هم عدم وجود محدودیت قیمت و شکل هندسی و همچنین عدم وجود محدودیت در استفاده است. استیکرها می‌توانند ۵ کاربرد در تبلیغات برند شما داشته باشند.

استیکر کارت ویزیت:

کارت ویزیت شناخته‌شده‌ترین آیتم تبلیغاتی است. تقریباً تمام کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ از کارت ویزیت برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. ولی آیا کارت ویزیت موفقیت کسب و کار شما را تضمین می‌کند؟ خیر! این بدان دلیل است که کارت ویزیت به نظر اکثر افراد کسل‌کننده است و آن‌را بلافاصله دور می‌اندازند. اما اگر کارت ویزیت‌تان را به شکل برچسب ارائه دهید چه؟ بله مردم قطعاً استیکر کارت شما را به شلف، یخچال، ماشین، لپ‌تاپ و غیره می‌چسبانند. این یعنی اگر روی استیکر کارت ویزیت سرمایه‌گذاری ممکن است بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی مشتری‌تان شوید.

سفارش انواع تگ محصول، برچسب لیبل و استیکر برند در آرت باکس

لیبل محصول:

اگرچه لیبل محصول زمان طولانی‌ایست که جایگاه خاصی در تبلیغات دارد اما هم‌چنان جا برای ایده‌های جدید وجود دارد. فاکتورهای زیادی هستند که باعث موفقیت یک برند می‌شوند. برخی از این فاکتورها شامل کیفیت محصول، بسته‌بندی خلاقانه، قیمت مناسب و غیره هستند. در بسیاری از مواقع مشتری‌ها یک برند را به خاطر بسته‌بندی خاصش در یاد نگه می‌دارند. شما همیشه می‌توانید از تکنولوژی‌های پیشرفته چاپ و برش برای تولید لیبل‌های جذاب بهره بگیرید. هم‌چنین می‌توانید از استایل‌ها فونت‌ها و پیام‌های متنوع و خلاقانه در لیبل خود استفاده کنید.

سفارش طراحی انواع لوگو برای تمام مشاغل در آرت باکس

برچسب و استیکر لوگو:

این روزها برندهای مختلف به اهمیت توجه به علاقه و سلیقه مشتری پی برده‌اند  و بنابراین آیتم‌های مختلفی که لوگوی‌شان روی آن‌ها چاپ شده باشد را به مشتری‌ها عرضه می‌کنند. به همین دلیل استیکرهای با شکل و طرح لوگو این روزها طرفداران زیادی در بین مدیران تبلیغات برندها دارد. شما می‌توانید از استیکر و برچسب لوگوی‌تان روی بسته‌بندی محصولات و یا در مراسم و ایونت‌های مختلف برندتان استفاده کنید.

استیکر گیفت عقد و عروسی

شما همیشه می‌توانید در مراسم عقد نامزدی بله‌برون و عروسی از این استیکرها برای تزیین گیفت استفاده کنید. روی این استیکرها نام عروس و داماد و تاریخ مراسم یا هر پیامی که خواستید را چاپ و روی گیفت‌ها به عنوان یادگاری استفاده کنید.

استیکر شخصی‌سازی‌شده

شما با استفاده از این استیکرها می‌توانید هدیه‌های‌تان را تزیین کنید، اسکرپ بوک بسازید، بولت ژورنال و نامه‌های‌تان را تزیین کنید و هر استفاده خلاقانه‌ای که به ذهنتان می‌رسد از این آیتم جالب داشته باشید. حتی می‌توانید روی آن نام‌تان یا آیدی اینستاگرام تان را درج کنید یا هر پیام جالبی که خودتان دوست دارید.

امروزه دسترسی به استیکرها و برچسب‌های شخصی بیشتر و بهتر شده و با قیمت مناسب‌تر می‌توانید به راحتی برای برند خودتان از این آیتم‌های فوق‌العاده داشته باشید. حالا می‌دانید که چطور از استیکر برچسب و لیبل در کسب و کارمان استفاده کنیم . اگر می‌خواهید برای برندتان از این آیتم‌ها استفاده کنید با آرت باکس از طریق تلگرام و دایرکت پیج اینستاگرام در ارتباط باشید و راحت و سریع صاحب استیکر شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو