پرش به محتوا

چه برندهایی می‌توانند برچسب و لیبل داشته باشند؟

چه برندهایی می‌توانند برچسب و لیبل داشته باشند؟

زمانیکه صحبت از موفقیت برندتان است، بازاریابی و برندینگ اهمیت فراوانی می‌یابد. برند شما همان تصویری است که از آن در ذهن مشتری و مخاطب‌تان می‌سازید. شما احتمالا هزینه و وقت زیادی را برای انتخاب و طراحی لوگو و رنگ‌های برندتان صرف کرده‌اید. گام بعدی این است که آن‌را به مشتری نشان دهید و برندتان را به خوبی ارائه دهید.  برچسب‌ها و لیبل‌ها گامی حیاتی در این مسیر هستند و به شما کمک خواهند کرد تلاشی که برای برندتان کرده و می‌کنید را به مشتری نشان دهید. شاید تصور کنید که برچسب‌ها فقط به برندهای خاص و بزرگ با تعداد سفلارشات بالا و مشتری‌های زیاد اختصاص دارند. شاید هم فکر می‌کنید که تنها یک سری کسب‌وکارهای خاص هستند که این برچسب‌ها برایشان مفید فایده است و برای شما استفاده ای نخواهد داشت. به راستی چه برندهایی می‌توانند برچسب و لیبل داشته باشند؟ در این‌جا به این سوال مهم پاسخ می‌دهیم

چه برندهایی می‌توانند برچسب و لیبل داشته باشند؟

لیبل‌ها استفاده‌های مختلفی دارند و برای برندهای مختلف قابل استفاده هستند

  • لیبل و برچسب آدرس

برچسب‌های آدرس شخصی‌سازی شده که مشخصا برای برند شما طراحی شده باشند می‌توانند به بسته‌های ارسالی و پستی شما جلوه فوق‌العاده و البته حرفه‌ای ببخشند. همچنین با استفاده از این آیتم‌ها دیگر لازم نیست با دست آدرس گیرنده و مشتری‌تان را روی بسته بنویسید و در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کنید. و البته که این برچسب‌ها یک کارایی دیگر هم برای برند شما دارند. آن هم تبلیغات است! بله برچسب آدرس هم می‌تواند یک آیتم تبلیغاتی تلقی شود. این برچسب‌ها تنها برای برند شما طراحی شده و قطعا توجه مشتری شما را به خود جلب خواهد کرد.

  • برچسب قیمت

یک برچسب قیمت که حاوی لوگوی برند شما باشد و از رنگ‌های برندتان در طراحی آن استفاده شده باشد قطعا می‌تواند توجه مشتری و مخاطب شما را جلب کند و در ذهن او جا باز کند و باقی بماند.شما هم می‌توانید این برچسب‌ها را به همراه قیمت مورد نظرتان که روی آن درج شده باشد سفارش دهید هم می‌توانید از طراح بخواهید روی برچسب یک فضای خالی قرار دهد تا قیمت محصولات مورد نظرتان را خودتان روی آن بنویسید و سپس از برچسب استفاده کنید.

چه برندهایی می‌توانند از برچسب و لیبل استفاده کنند؟

چه برندهایی می‌توانند برچسب و لیبل داشته باشند؟ برچسب‌ها و لیبل‌ها می‌توانند برای همه برندها، بله همه برندها و مشاغل و کسب‌وکارها و محصولات استفاده شوند و به رشد سریع برند و جذب مشتری کمک فراوانی بکنند. برچسب‌ها آیتم‌های فوق‌العاده‌ای برای برندینگ و بازاریابی شما هستند و با توجه به هزینه کم طراحی و چاپ، آیتم‌هایی هستند که باید مورد توجه هر برندی قرار بگیرند. شما صاحب هر برند و کسب و کاری که باشید می‌توانید برای خود برچسب و لیبل داشته باشید.

برای مثال گل‌فروش‌ها می‌توانند از برچسب‌ها برای چسباندن درب پاکت استفاده کنند. یا با چسباندن برچسب‌شان روی دسته گل، هم یک آیتم تزیینی جالب و متفاوت به دسته گل اضافه کنند و هم برای برندشان تبلیغ کنند. برچسب‌های گلفروش‌ها هم می‌توانند مستطیلی باشند که در این صورت برای چسباندن روی پاکت فوق‌العاده‌اند و هم می‌توانند دایره‌ای باشند که در این صورت اگر روی دسته گل چسبانده شوند زیبایی خاصی خواهند داشت.

هنگام سفارش برچسب دست شما حسابی باز است! چرا که در آرت باکس برچسب‌ها را در هر ابعاد، شکل و برشی که بخواهید اجرا می‌کنیم. شاید بخواهید روی برچسب‌تان آدرس مغازه و فروشگاه به همراه آیدی شبکه‌های اجتماعی‌تان درج شود یا فقط بخواهید لوگوی برندتان روی آن درج شود، شاید بخواهید برچسب‌تان دایره‌ای باشد و یا شاید تصمیم بگیرید که برچسب برندتان بهتر است به شکلی باشد که دور لوگوی‌تان برش بخورد و در واقع لوگو‌تان برچسب شود. هر آن‌چه که شما برای برندتان بخواهید در آرت باکس قابل اجراست. با ما تماس بگیرید و در کمترین زمان و با هزینه به صرفه هر تعداد برچسب که مورد نیازتان است سفارش دهید.

چاپ لیبل برچسب

چه برندهایی می‌توانند برچسب و لیبل داشته باشند؟ اکنون جواب این سوال را می‌دانید. همه برندها!

ما در آرت باکس این امکان را برای مشتری‌های خوب‌مان فراهم آورده‌ایم که هر برچسبی با هر ابعادی و با هر طرحی و برشی را با بهترین کیفیت چاپ و آماده کنیم. شما هر برندی که داشته باشید و در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت باشید می‌توانید با سفارش برچسب مورد نظرتان به تیم آرت باکس، به شکل زیبایی برندتان را به مشتری‌های‌تان نشان دهید و به رشد سریع آن کمک کنید.

سفارش چاپ لیبل برچسب در آرت باکس

برای سفارش چاپ لیبل برچسب می‌توانید از طریق تلگرام آرت باکس به آدرس art_box_ir و یا دایرکت پیج اینستاگرام آرت باکس به آدرس artbox.ir با تیم آرت باکس در تماس باشید و سفارش‌تان را کنید. در جداول زیر تعرفه‌های ما ذکر شده است. کافیست طرح مورد نظرتان را انتخاب و سپس از طریق تلگرام یا دایرکت آرت باکس با ما در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو