پرش به محتوا

آموزش اسکرپ بوک

آموزش اسکرپ بوک

درست آمده‌اید! این‌جا جامع‌ترین و بزرگ‌ترین سایت آموزش اسکرپ بوک و فروش لوازم ساخت اسکرپ بوک است. در سایت آرت‌باکس، شما می‌توانید راهنماهای متعدد برای ساخت انواع اسکرپ‌بوک فانتزی، اسکرپ‌بوک سفر، اسکرپ‌بوک خانوادگی،‌ اسکرپ‌بوک نوزاد و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید. اما به عنوان اولین قدم در آموزش اسکرپ بوک بد نیست چند دقیقه برای آشنا شدن با مفاهیم و ایده اصلی ساخت اسکرپ‌بوک آشنا شود. پس با ما همراه باشید.
اسکرپ بوک: ثبت لحظات ارزشمند زندگی از طریق کلمات
ساخت اسکرپ‌بوک روشی خلاقانه برای حفظ خاطرات و بیان داستان از طریق عکس ها، یادگاری ها و کلمات نوشته شده است. خواه یک تعطیلات خانوادگی، یک رویداد مهم یا لحظات روزمره، یک دفترچه یادگاری شخصی است که می‌توان برای یک عمر آن را ارزشمند دانست. در اینجا چند ایده پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه چه چیزی در اسکرپ بوک خود بگنجانید تا واقعاً خاص و منعکس کننده زندگی شما باشد
آموزش اسکرپ بوک

  1. خاطرات: جزئیات یک لحظه یا رویداد خاص را که می خواهید برای همیشه به خاطر بسپارید، یادداشت کنید. این می تواند اولین قرار، روز عروسی یا تعطیلات خانوادگی باشد.
  2. نقل قول ها: نقل قول ها یا عباراتی الهام بخش را وارد کنید که برای شما معنی دارند. آنها می توانند انگیزشی، خنده دار یا صرفاً احساساتی باشند.
  3. اشعار: اگر احساس خلاقیت می کنید، در مورد تجربه خود شعر بنویسید. اشعار می توانند راهی منحصر به فرد برای بیان احساسات و تسخیر ماهیت خاطره باشند.
  4. نامه ها: نامه ای به خود آینده خود یا به شخص مهم زندگی تان بنویسید. این نامه‌ها می‌توانند یادآور جایی باشند که کجا بوده‌اید و چه کارهایی انجام داده‌اید.
  5. فهرست ها: فهرستی از چیزهایی که برایشان سپاسگزار هستید، چیزهایی که می خواهید به دست آورید یا چیزهایی که می خواهید به خاطر بسپارید، تهیه کنید. این لیست ها می توانند به شما کمک کنند تا در مورد زندگی خود فکر کنید و انگیزه خود را حفظ کنید.
  6. تجربیات: در مورد آنچه از یک تجربه یا رویداد خاص آموخته اید بنویسید. این می تواند به رشد و توسعه شما به عنوان یک فرد کمک کند و می تواند ابزار ارزشمندی برای خودشناسی باشد.
  7. یادآوری ها: یادآوری تاریخ ها، قرار ملاقات ها یا لیست کارهای مهم را یادداشت کنید. این به شما کمک می کند تا سازماندهی شده و در مسیر خود بمانید.
  8. نقاشی: یک تصویر بکشید یا یک ابله برای همراهی کلمات نوشته شده خود ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند تا یک لمس شخصی به اسکرپ بوک خود اضافه کنید و خاطرات خود را زنده کنید.
  9. بلیط ها: از سفرها و ماجراجویی های خود، از برگه های بلیت، کارت پستال ها و دیگر یادگاری ها نگهداری کنید. این موارد به عنوان یادآوری ملموس از تجربیات شما هستند و به اسکرپ بوک شما افزوده می شوند.
  10. شرح عکس: به عکس‌های خود زیرنویس اضافه کنید تا به خاطرات خود زنده شوید. بنویسید چه کسی در عکس است، کجا گرفته شده است و در آن زمان چه اتفاقی می‌افتد.

درست‌کردن اسکرپ‌بوک یک راه شخصی و منحصر به فرد برای حفظ خاطرات و گفتن یک داستان است. گنجاندن کلمات نوشته شده در اسکرپ بوک شما می تواند به خاطرات شما عمق و معنا ببخشد و یک یادگاری واقعاً خاص ایجاد کند. امکانات بی پایان هستند، پس خلاق باشید و لذت ببرید!
به یاد داشته باشید، اسکرپ بوک کردن در مورد ثبت ذات در جریان زندگی شما است، بنابراین از شخصی شدن نترسید و با خودتان صادق باشید. اسکرپ بوک شما باید نشان دهنده شخصیت شما و تجربیاتی باشد که شما را منحصر به فرد می کند. قدم‌گذاشتن در دنیای شگفت‌انگیز اسکرپ بوک مبارک!

دیدن همه


پکیج پایه اسکرپ بوک





پکیج پایه اسکرپ بوک


۱۹۲,۰۰۰ تومان

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش اسکرپ بوک»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو