پرش به محتوا

آهنگ شاد انگلیسی برای بچه‌ها

آهنگ شاد انگلیسی برای بچه‌ها

شعر خواندن و گوش دادن به موسیقی در فرهنگ ما نقش مهمی دارد. موسیقی در جنبه‌های مختلف زندگی ما جاری است: سینما، تلویزیون، تئاتر، در تعطیلات و جشن‌ها، در خانه، موسیقی می‌تواند بخشی از فرهنگ خانواده ما شود. بخشی از زندگی روزمره ما. امروز در آرت باکس یک آهنگ شاد انگلیسی برای بچه‌ها را آماده کرده‌ایم که می‌توانید کنار کودک بنشینید و همراه او به این آهنگ زیبا گوش فرا دهید و لذت ببرید

آهنگ شاد انگلیسی برای بچه‌ها

 

 

آهنگ‌های کودکانه شاد

از زمان تولد، والدین برای آرام کردن کودک، ابراز محبت و برقراری ارتباط با او از موسیقی استفاده می‌کنند. والدین می‌توانند با آموختن تاثیر موسیقی روی کودک، مانند تاثیر آن بر رشد و تقویت مهارت‌ّای اجتماعی او، غرایز طبیعی کودک را رشد و تقویت کنند و کودک نیز در طول دوره زندگی‌اش از آن سود خواهد برد.

موسیقی و مغز

پژوهشی که در سال ۲۰۱۶ در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام شد نشان داد که تجربه موسیقی در دوران کودکی می‌تواند سرعت رشد مغز را افزایش داده و روی مهارت‌های گفتاری و خواندن کودک تاثیرات مثبتی بگذارد. هم‌چنین مشخص شده است که یادگیری نواختن یک ساز موسیقی می‌تواند مهارت‌های ریاضی کودک را تقویت کند.

موسیقی و تاثیر آن بر کودکان

کودکان در هر سنی خود را از طریق موسیقی بروز می‌دهند. هر کودکی با شنیدن موسیقی شروع به رقصیدن و چرخیدن می‌کند و دستانش را در واکنش به موسیقی به این سو و آن سو حرکت می‌دهد. بسیاری از کودکان پیش دبستانی خودشان آهنگ و شعر می‌سازند و در زمان بازی آن‌را با خود زمزمه می‌کنند.

ترانه شاد کودکانه

در دوره دبستان کودک می‌آموزد که همراه هم‌کلاسی‌هایش در قالب یک گروه شعر بخواند و یا حتی نواختن یک ساز موسیقی را یاد بگیرد.

در سنین بالاتر کودکان با آهنگ مورد علاقه‌شان یا ترانه‌های خواننده محبوب‌شان می‌رقصند و از موسیقی برای پیدا کردن دوست و ابراز احساسات‌شان استفاده می‌کنند.

پزشکان معتقدند موسیقی را نباید فقط به عنوان کارهای فوق‌برنامه و غیرضروری تلقی کرد که هدفی جز سرگرمی ندارد، بلکه والدین و البته دست‌اندر‌کاران تعلیم و تربیت باید با جدیت و برنامه‌ریزی آن‌را در کنار دروس مدارس قرار دهند تا موسیقی قسمتی از وجود کودکان را به خود اختصاص داده و آن‌ها را در بسیاری از مشکل‌های روحی و عاطفی یاری دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو