پرش به محتوا

آهنگ کودکانه و شاد انگلیسی

آهنگ کودکانه و شاد انگلیسی

شعر خواندن و گوش دادن به موسیقی در فرهنگ ما نقش مهمی دارد. موسیقی در جنبه‌های مختلف زندگی ما جاری است: سینما، تلویزیون، تئاتر، در تعطیلات و جشن‌ها، در خانه، موسیقی می‌تواند بخشی از فرهنگ خانواده ما شود. بخشی از زندگی روزمره ما. امروز در آرت باکس یک آهنگ کودکانه و شاد انگلیسی آماده کرده‌ایم که می‌توانید کنار کودک بنشینید و همراه او به این آهنگ زیبا گوش فرا دهید و لذت ببرید

آهنگ کودکانه و شاد انگلیسی

 

 

آهنگ‌های کودکانه شاد

از زمان تولد، والدین برای آرام کردن کودک، ابراز محبت و برقراری ارتباط با او از موسیقی استفاده می‌کنند. والدین می‌توانند با آموختن تاثیر موسیقی روی کودک، مانند تاثیر آن بر رشد و تقویت مهارت‌ّای اجتماعی او، غرایز طبیعی کودک را رشد و تقویت کنند و کودک نیز در طول دوره زندگی‌اش از آن سود خواهد برد.

موسیقی و مغز

پژوهشی که در سال ۲۰۱۶ در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام شد نشان داد که تجربه موسیقی در دوران کودکی می‌تواند سرعت رشد مغز را افزایش داده و روی مهارت‌های گفتاری و خواندن کودک تاثیرات مثبتی بگذارد. هم‌چنین مشخص شده است که یادگیری نواختن یک ساز موسیقی می‌تواند مهارت‌های ریاضی کودک را تقویت کند.

موسیقی و تاثیر آن بر کودکان

کودکان در هر سنی خود را از طریق موسیقی بروز می‌دهند. هر کودکی با شنیدن موسیقی شروع به رقصیدن و چرخیدن می‌کند و دستانش را در واکنش به موسیقی به این سو و آن سو حرکت می‌دهد. بسیاری از کودکان پیش دبستانی خودشان آهنگ و شعر می‌سازند و در زمان بازی آن‌را با خود زمزمه می‌کنند.

ترانه شاد کودکانه

در دوره دبستان کودک می‌آموزد که همراه هم‌کلاسی‌هایش در قالب یک گروه شعر بخواند و یا حتی نواختن یک ساز موسیقی را یاد بگیرد.

در سنین بالاتر کودکان با آهنگ مورد علاقه‌شان یا ترانه‌های خواننده محبوب‌شان می‌رقصند و از موسیقی برای پیدا کردن دوست و ابراز احساسات‌شان استفاده می‌کنند.

پزشکان معتقدند موسیقی را نباید فقط به عنوان کارهای فوق‌برنامه و غیرضروری تلقی کرد که هدفی جز سرگرمی ندارد، بلکه والدین و البته دست‌اندر‌کاران تعلیم و تربیت باید با جدیت و برنامه‌ریزی آن‌را در کنار دروس مدارس قرار دهند تا موسیقی قسمتی از وجود کودکان را به خود اختصاص داده و آن‌ها را در بسیاری از مشکل‌های روحی و عاطفی یاری دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو