پرش به محتوا

الگوی جعبه به شکل گل

الگوی جعبه به شکل گل

خیلی از ما دوست داریم برای تزیین هدیه‌هایی که برای عزیزان‌مان در نظر می‌گیریم ایده جدیدی داشته باشیم. خوب ما امروز اینجاییم تا به شما بگوییم خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید. کافیست با استفاده از الگوی جعبه به شکل گل آرت باکس یک جعبه فوق‌العاده درست کنید و هدیه‌تان را داخل آن قرار دهید. با آرت باکس همراه باشید و بعد از دانلود الگو‌ها، جعبه زیبای‌تان را بسازید.

الگوی جعبه به شکل گل

با دانلود الگوی جعبه به شکل گل می‌توانید یک جعبه فوق‌العاده داشته باشید. پس از دانلود الگو آن‌را روی مقوای مورد نظرتان پیاده کرده و طبق خط‌های تا که در الگو مشخص شده آن‌را تا بزنید و با استفاده از ویدئوی آموزشی زیر جعبه را بسازید. این جعبه به خصوص برای روز مادر جعبه‌ای عالی و ایده‌آل است.

 

 

یک جعبه هدیه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر در نظر دارید خودتان جعبه هدیه را بسازید توجه به چند نکته می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

اولین نکته انتخاب مقوای مناسب است. برای ساختن جعبه معمولاً از مقوای فابریانو استفاده می‌شود. این مقواها معمولاً در فروشگاه‌های لوازم تحریر فروشی یا شهرکتاب‌ها در استند در معرض دید مشتری‌ها قرار داده می‌شوند و در سایزها و رنگ‌های مختلف قابل خریداری هستند.

 

 

اگر می‌خواهید جعبه محکم‌تری داشته باشید باید از مقوای ضخیم‌تر استفاده کنید و یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای ساختن جعبه‌های ضخیم و محکم، مقواهای طرح‌دار آرت باکس هستند که ضخیم و دو رو هستند و می‌توانید این‌جا طرح‌ها را مشاهده نمایید.

نکته دوم چسب است. چسبی که می‌توانید برای ساختن جعبه استفاده کنید چسب مایع معمولی، چسب دوطرفه، چسب ماتیکی و هر چسب دیگری که کار کردن با آن برای شما راحت است را شامل می‌شود. ما در آرت باکس معمولاً از چسب دو طرفه یا چسب ماتیکی برای ساختن جعبه استفاده می‌کنیم.

 

 

قیچی و کاتر و خط‌کش و یک وسیله تیز برای خط تا می‌تواند بسیار مهم باشد. این وسیله می‌تواند پشت کاتر یا چاقو یا حتی خودکاری که دیگر نمی‌نویسد هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو