پرش به محتوا

ایده‌های تم تولد سبیل

ایده‌های تم تولد سبیل

برگزاری جشن تولد یا هر مراسم دیگری با تم مردانه کار راحتی نیست اما شدنی است! به این ایده‌ها نگاه کنید. تم سبیل از جمله تم‌هایی است که برای برگزاری اکثر مراسم می‌توانید از آن استفاده کنید و در واقع یکی از پردرخواست‌ترین تم‌های آرت باکس است و بسیاری از افراد از آرت باکس خواسته‌اند که ایده‌هایی برای این تم ارائه دهیم. با آرت باکس همراه باشید و از این ایده‌ها استفاده کنید. این شما و این هم ایده‌های تم تولد سبیل

ایده‌های تم تولد سبیل

به این تم دقت کنید. در این‌جا می‌بینید که از رنگ قرمز و مشکی استفاده شده است. استفاده از یک بادکنک بزرگ با طرح سبیل باعث شده بیننده در همان نگان اول متوجه تم جشن شود. در ادامه استفاده از پرچم‌های نی با طرح سبیل، تاپرهای فینگر فود با طرح سبیل و استفاده از دستمال با این طرح توانسته به خوبی تم جشن را تکمیل کند.

 

در این تم ملاحظه می‌کنید که برای نشان دادن تم جشن، از خوراکی‌هایی با طرح سبیل استفاده شده. سفارش کوکی و کاپ کیک با طرح سبیل هم می‌تواندی ایده فوق‌العاده‌ای باشد به خصوص اگر به استفاده از بادکنک و غیره علاقه ندارید.

 

 

در این عکس ملاحظه می‌کنید که از ریسه با طرح سبیل استفاده شده است. این ریسه‌ها می‌تواند گزینه فوق‌العاده و خاصی برای جشن ها باشد. این ریسه‌ها در آرت باکس در پکها ۱۵ عددی به همراه ربان عرضه می‌شوند. بنابراین دیگر نیازی نیست ربان تهیه کنید و برش بزنید و هر کار وق گیر دیگری به برنامه خودتان اضافه کنید. طول این ریسه‌ّا در کنار هم به ۱ متر و نیم می‌رسد که اگر ریسه‌ها را با فاصله‌تر از هم قرار دهید طول آن نیز افزایش خواهد یافت.

 

استفاده از پرچک نی به شکل سبیل هم ایده جالب و بانمکی است. تصور کنید هر زمان که فردی نوشیدنی‌اش را بنوشد این سبیل بالای لبش قرار می‌گیرد.

 

می‌توانید با استفاده از یک مارکر یا ماژیک وایت بورد خودتان روی بادکنک‌های معمولی سبیل بکشید و از آن‌ها برای مراسم‌تان استفاده کنید.

 

 

این هم یک مدل ریسه سبیل دیگر

این هم یک تم فوق‌العاده شیک و زیبا برای سلیقه‌های خاص

 

استفاده از تاپر فینگر فود به شکل سبیل هم گزینه عالی و جالبی است. کافیست این سبیل‌های کوچک را روی خلال دندان بچسبانید و خلال را درون کاپ کیک یا فینگر فود یا خوراکی‌های پذیرایی‌تان فرو کنید.

 

 

این سبیل بزرگ را می‌توانید روی مقوای سیاه بکشید و بعد روی پرده نصب کنید

 

 

این هم یک ریسه جالب دیگر

ریسه‌ها قطعاً ایده‌های خاص و متفاوتی برای تولد و جشن شما هستند از آن‌ها غافل نشوید.

ریسه‌ها را می‌توانید در آرت باکس سفارش دهید و سریع تحویل بگیرید

 

از دیگر ایده‌های تم تولد سبیل یک قاب جالب است. این می‌توانید یک ایده خیلی عالی برای عکس‌های مراسم شما باشد. یک قاب بزرگ بردارید و با مقوا این کلاه و سبیل را روی آن بچسبانید و از میهمانان بخواهید برای عکس‌های‌شان داخل قاب بایستند. عکس دست جمعه شما در کنار میهمانان‌تان در این قاب قطعاً یادگاری فوق‌العاده‌ای است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو