پرش به محتوا

ایده اسکرپ بوک

ایده اسکرپ بوک

درست‌کردن اسکرپ بوک از روی دست بقیه خنده‌دار است. اسکرپ‌بوک شما اصلا نباید تقلید اسکرپ‌بوک دوست‌تان یا حتی یک نمونه عالی خارجی و اینترنتی باشد. ایده اسکرپ بوک باید خاص و غیرتکراری باشد و این مطلب با فهرستی بلند از چند ایده اسکرپ بوک عالی به شما کمک می‌کند تا اسکرپ‌بوکی منحصر به فرد بسازید. پس اگر به‌دنبال ایده‌های جدید و جذاب برای پروژه بعدی خود هستید، در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به شما وجود دارد
ایده اسکرپ بوک

  1. بلیت: از کنسرت‌ها، فیلم‌ها یا رویدادهای دیگر، بلیت‌ها را به‌عنوان یادآوری اوقات خوشی که داشته‌اید، نگه دارید.
  2. عکس: عکس معمولی و عکس فورری دوربین‌های گزینه خوبی هستند. عکس مورد علاقه خود را چاپ کنید و از آنها به عنوان بخشی از صفحات اسکرپ‌بوک خود استفاده کنید.
  3. نقشه‌ها: نقشه‌های مکان‌هایی را که بازدید کرده‌اید برش دهید و از آن‌ها به عنوان کاغذ پس‌زمینه یا علامت‌گذاری جایی که بوده‌اید استفاده کنید.
  4. بروشورها: از بروشورهای پارک‌های تفریحی، موزه‌ها یا سایر جاذبه‌های گردشگری برای مستندسازی سفرهای خود استفاده کنید.
  5. رسیدها: رسیدهای رستوران‌ها، مغازه‌ها یا مکان‌های دیگری که بازدید کرده‌اید را به عنوان راهی برای یادآوری تجربیات ذخیره کنید.
  6. تمبرهای استفاده شده: تمبرهای استفاده شده را از پست یا پاکت نامه خود به صفحات اسکرپ بوک خود به عنوان یک لمس منحصر به فرد و شخصی اضافه کنید.
  7. بریده های مجله: مقالات یا تصاویر جالب را از مجلات برش دهید تا از آنها به عنوان پرکننده یا ایجاد کلاژ استفاده کنید.
  8. کارت‌های ویزیت: از کارت‌های ویزیت هتل‌ها، رستوران‌ها یا مکان‌های دیگری که بازدید کرده‌اید به عنوان راهی برای یادآوری تجربیات استفاده کنید.
  9. یادداشت‌ها و نامه‌ها: یادداشت‌ها، نامه‌ها یا کارت پستال‌هایی که دریافت کرده‌اید به‌عنوان بخشی از صفحات اسکرپ‌بوک خود استفاده کنید.
  10. دستمال‌ها و زیر لیوانی‌ها: یک ایده اسکرپ بوک متفاوت! دستمال‌ها یا زیر لیوانی‌های منحصربه‌فرد را از کافه‌ها یا رستوران‌ها ذخیره کنید تا تجربیات خود را به خاطر بسپارید.
  11. نمونه های پارچه: تکه های کوچک پارچه را از لباس یا موارد دیگر جدا کنید تا به عنوان پس زمینه یا تزئین در صفحات اسکرپ‌بوک خود استفاده کنید.
  12. بسته‌بندی خوراکی‌ها: برچسب ها را از بستنی و آیس‌پک جدا کنید یا از کاغذ بیسکوییت و ساندویج به عنوان تزئین یا ایجاد کلاژ استفاده کنید.
  13. جلدهای کتاب کبریت: از جلدهای کبریت در هتل‌ها، رستوران‌ها یا مکان‌های دیگری که بازدید کرده‌اید به عنوان راهی برای یادآوری خاطرات استفاده کنید.
  14. برچسب بطری: برچسب ها را از بطری نوشیدنی‌ها جدا کنید و برای حاشیه یا ایجاد کلاژ استفاده کنید.
  15. کاغذ کادو: از کاغذ بسته بندی یا کیسه های هدیه به عنوان پرکننده یا برای ایجاد کلاژ استفاده کنید.
  16. مهره‌ها و دکمه‌ها: از مهره‌ها و دکمه‌ها به عنوان تزیینات روی صفحات اسکرپ بوک خود استفاده کنید.
  17. درب بطری: از درب بطری به عنوان تزیین یا برای ایجاد کلاژ استفاده کنید. بهتر است با کوبیدن درب را کاملا تخت کنید.
  18. کلیدها: از کلیدهای قدیمی به عنوان تزئین یا ایجاد کلاژ استفاده کنید البته هر چه تخت‌تر و صاف‌تر بهتر.
  19. جواهرات: از جواهرات قدیمی یا شکسته به عنوان تزیینات یا برای ایجاد کلاژ استفاده کنید.

درست کردن اسکرپ‌بوک یک راه فوق العاده برای مستندسازی و حفظ خاطرات شماست. ایده اسکرپ بوک از آسمان نمی‌آید، اگر خوب نگاه کنید همین الان دور و بر شماست. یادتان باشد فهرست ایده‌ای پیشنهادی ما فقط یک نقطه شروع برای پروژه اسکرپ بوک بعدی شما است. خلاق باشید و از آن لذت ببرید! امکانات بی پایان هستند!

دیدن همه


پکیج پایه اسکرپ بوک





پکیج پایه اسکرپ بوک


۱۹۲,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو