پرش به محتوا

ایده برای اسکرپ بوک

ایده برای اسکرپ بوک

اگر یک دفترچه خالی اسکرپ بوک روی دست شما مانده یا جرأت ندارید اولین صفحه را شروع کنید، دیدن نمونه‌های خوب اسکرپ بوک می‌تواند این جسارت را در شما ایجاد کند که هر چه زودتر دست به کار شوید. ایده برای اسکرپ بوک لازم نیست کاملا بکر باشد یا برای اولین بار اجرا شود. روح اسکرپ بوک جریان زندگی شماست و تزئینات آن هر چند کپی و تکراری لطمه‌ای به زیبایی و ماندگاری اسکرپ بوک نخواهد زد. در این پست وبلاگ، ۱۰ منبع عالی ایده‌ برای اسکرپ بوک را به اشتراک می‌گذاریم تا به جریان خلاقیت شما کمک کند.
ایده برای اسکرپ بوک

  1. پینترست(Pinterest): یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای یافتن الهام، پینترست معدن طلایی از ایده برای اسکرپ بوک است. با میلیون ها پین اختصاص داده شده به اسکرپ بوک، مطمئناً چیزی را پیدا می کنید که دل شما را ببرد.
  2. اینستاگرام: اینستاگرام مکانی عالی برای الهام گرفتن از اسکرپ بوک دیگران است. با توجه به اینکه میلیون ها نفر اسکرپ بوک‌های خود را به اشتراک می گذارند، ایده های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.
  3. وبلاگ های اسکرپ بوک: وبلاگ های زیادی وجود دارد که به اسکرپ بوک اختصاص داده شده اند که برخی از آنها آموزش ها و الهام بخشی را برای پروژه بعدی شما ارائه می دهند.
  4. مجلات: مجلات اسکرپ بوک منبع عالی الهام و نکات هستند. آنها اغلب دارای پروژه های زیبا، آموزش ها و مقالاتی در مورد اسکرپ بوک هستند. در سایت ما هم تعداد زیادی از این مجلات برای دانلود پیدا می‌کنید.
  5. کلاس ها و کارگاه های آنلاین: کلاس ها و کارگاه های آنلاین راهی عالی برای یادگیری تکنیک های جدید و الهام گرفتن است. می توانید کلاس ها را در وب سایت هایی مانند Skillshare یا YouTube پیدا کنید.
  6. فروشگاه‌های لوازم تحریر و فانتزی: فروشگاه‌های شهرکتاب اغلب بسته‌های شروع یا استارتر کیت‌های ساخت اسکرپ‌بوک دارند که می‌توانید از آن‌ها شروع کنید و الهام بگیرید. در سایت آرت باکس هم پیکج اسکرپ بوک فراوان است.
  7. انجمن‌های آنلاین اسکرپ‌بوک: انجمن‌های آنلاین زیادی وجود دارند که به اسکرپ‌بوکینگ اختصاص داده شده‌اند، جایی که می‌توانید کار خود را به اشتراک بگذارید، سؤال بپرسید و از سایر سازنندگان اسکرپ‌بوک الهام بگیرید.
  8. مجله‌های کهنه و کتاب‌های قدیمی: در هر خانه‌ای از این چیزها پیدا می‌شوند. هر صفحه مجله و کتاب قدیمی، مثلا یک عکس می‌تواند ایده اولیه یک کلاژ‌ عالی باشد.
  9. تجربیات شخصی: تجربیات شخصی می تواند منبع الهام خوبی باشد. در مورد لحظات یا تجربیات خاصی که داشته اید فکر کنید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید آنها را در اسکرپ بوک خود بگنجانید.
  10. خانواده و دوستان: خانواده و دوستان می توانند منبع الهام خوبی برای اسکرپ بوک شما باشند. در مورد لحظات خاصی که با آنها به اشتراک گذاشته اید و چگونه می توانید آنها را در اسکرپ بوک خود حفظ کنید، فکر کنید.

در نتیجه، منابع الهام‌بخش زیادی برای درست کردن اسکرپ بوک وجود دارد. اگر دقت کنید همه جا پر از ایده برای اسکرپ بوک است. چه از طریق رسانه های اجتماعی، مجلات یا تجربیات شخصی باشد، راه برای رسیدن به اسکرپ‌بوک زیبای شما بسیار است! خلاق باشید و همین امروز شروع به ساختن اسکرپ بوک کنید!

دیدن همه


پکیج پایه اسکرپ بوک





پکیج پایه اسکرپ بوک


۱۹۲,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو