پرش به محتوا

ایده تم تولد یک سالگی پسرانه

ایده تم تولد یک سالگی پسرانه

خیلی از آرت باکسی‌های عزیز از ما درباره تم تولد یک سالگی پسرانه سول می‌پرسند و به دنبال یک تم تولد جذاب و جالب هستند. خوب البته که کاملاً هم حق دارند و تولد یک سالگی برای هر پدر و مادری خیلی خاص و مهم است. امروز در آرت باکس به تم تولد یک سالگی پسرانه می‌پردازیم. این شما و این هم ایده تم تولد یک سالگی پسرانه

ایده تم تولد یک سالگی پسرانه

برای پسربچه‌ها معمولاً از تم‌هایی با رنگ آبی استفاده می‌شود. کنار هم قرار دادن آبی کمرنگ و پررپنگ به همراه رنگ سومی مانند سفید یا طوسی یا حتی زرد می‌تواند جلوه زیبایی به میهمانی شما ببخشد.

به این استند عدد دقت کنید. برای درست کردن این استند کافیست الگوی عدد ۱ را از وب‌سایت ما دانلود کرده و آنرا روی مقوا پیاده کنید و برش بزنید و استند را بسازید.

برای دانلود الگو اینجا کلیک کنید

 

در مرحله بعد برای تزیین استند می‌توانید از مقوای طرحدار یا مقوای اکلیلی یا حتی خود اکلیل استفاده کنید. حتی می‌توانید آنرا رنگ کنید. البته که می‌توانید مانند شکل زیر با کاغذ این تزیین را بسازید و روی استند را از آن پر کنید.

 

تم هواپیما هم می‌تواند برای تولد پسربچه فوق‌العاده جذاب و خاص باشد. اکثر آیتم‌ها به خصوص هواپیما را خودتان می‌توانید با مقوا بسازید و روی دیوار یا پرده نصب کنید.

ریسه و تاپرهای خوراکی به همراه اسم کودک را هم می‌توانید در آرت باکس سفارش دهید. برای این کار کافیست با شماره سایت تماس بگیرید یا از طریق پیج‌های اینستاگرام آرت باکس با ما در تماس باشید.

 

تم جاده هم یک تم خیلی خاص و البته خیلی راحت است که به راحتی با مقوا می‌توانید آن‌را درست کنید

 

 

تم زرد هم برای پسربچه‌های یکساله جالب و دوست‌داشتنی است

 

این هم تم آبی و سفید و طوسی

 

 

تم دریایی هم یک تم جالب است که با کاغذ کشی می‌توانید آن‌را درست کنید

 

 

 

ساختن یک دیوار به این شکل می‌تواند برای عکس‌های شما فوق‌العاده و ایدهآل باشد

 

این هم روش درست کردن بادبزن‌ّای تزیینی. این بادبزن‌ّا را در هر اندازه و رنگی می‌توانید به راحتی بسازید و روی دیوار یا پرده نصب کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درست کردن یک بالن بامزه هم می‌تواند برای عکس‌های شما فوق‌العاده باشد. کافیست با مقوا سبد بالن را بسازید و از دو میله چوبی یا فلزی برای کناره‌های بالن استفاده کنید و چندین بادکنک را بالای آن نصب کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 دیدگاه دربارهٔ «ایده تم تولد یک سالگی پسرانه»

    1. سلام دوست عزیز اینجا فقط ایده برای تولد هست که اگه دوست داشتین از بین اون‌ه ایده بگیرین و اجرا کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو