پرش به محتوا

بهترین بیمارستان های تهران برای کودکان

بهترین بیمارستان های تهران برای کودکان

اگر گذر شما یا یکی از دوستان یا نزدیکان‌تان به بیمارستان کودکان افتاده باشد حتما متوجه فضای جالب این بیمارستان‌ها شده‌اید. کودکان معمولا دکترها و پرستاران‌شان را خاله و عمو خطاب می‌کنند و البته که رفتار پرسنل بیمارستان در برخورد با کودک اهمیت فراوانی دارد چرا که کودک دکتر و بیمارستان را مترادف آمپول و سرم و درد می‌داند. بنابراین بیمارستان باید به گونه‌ای عمل کند که روحیه کودک تضعیف نشده و حتی هنگام بستری شدن احساس راحتی داشته باشد. در این‌جا به تعدادی از بهترین بیمارستان‌های کودک تهران اشاره می‌کنیم. با آرت باکس همراه باشید.

بهترین بیمارستان های تهران برای کودکان

مرکز طبی کودکان

 

یکی از بهترین بیمارستان های تهران برای کودکان مرکز طبی کودکان است. برای موارد حادی که دستت به جایی بند نیست، گزینه خوبیه. میشه گفت بهترین متخصصان کودک و به روزترین تجهیزات رو داره. اما همیشه شلوغه و چیزای ناراحت کننده زیادی میبینی. من بهترین پزشک آسم و آلرژی کودکان ایران رو اینجا ملاقات کردم. کسی که نوبت گرفتن از مطبش تقریبا غیرممکن بود.

آدرس : تهران ، انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر محمد قریب ، جنب بیمارستان امام خمینی(ره) ، پلاک ۶۲،مرکز طبی کودکان

تلفن : ۶۱۴۷۹

بیمارستان پارس

 

اکرام ارباب رجوع رو فقط در این بیمارستان حس کردم. وقتی وارد اورژانس میشی، به سرعت دکتر متخصص مربوط به مشکل بچه رو پیج میکنن. ساعت 4 صبح دکتر سلما، که از قضا از سهامداران بیمارستان هم هست، اومد اورژانس بالا سر بچه. دقت کنید بستری نبود، اورژانس بود!

آدرس: میدان ولی عصر – بلوار كشاورز – بیمارستان پارس

تلفن:۸۸۹۶۰۰۵۲

بیمارستان چشم پزشکی فارابی

بیمارستان چشم پزشکی فارابی

 

باز هم برای موارد حاد و اورژانسی پیشنهاد میکنم، کلا بیمارستان های دولتی برای بستری گزینه مناسبی نیستند اما برای مراجعه اضطراری عالی اند. چون به خاطر حجم زیاد مراجعات خیلی با تجربه و حواس جمع اند. وقتی بچه رو با چشم خونی بردیم، کسی هول نشد، کسی تعلل نکرد، همه چی رو روال پیش رفت و بعد از نیم ساعت با خیال راحت اومدیم بیرون.

آدرس: خیابان کارگر جنوبی- میدان قزوین

تلفن: ۱۴-۵۵۴۰۰۰۰۳

بیمارستان خاتم

بیمارستان خاتم

یکی دیگر از بهترین بیمارستان های تهران برای کودکان بیمارستان خاتم است. در این بیمارستان تجربه زایمان دارم. با توجه به هزینه معقولی که اون زمان پرداخت کردم، بعضی استانداردها بالاتر از حد انتظارم بود.
مهمترینش برای من اتاق ریکاوری بود. تجربه قبلیم تنها بودن در اتاق تاریکی بود و اینکه دائم حس میکردم دارم از تخت میوفتم و بچه ام مرده و ….
اما تو خاتم، یه پرستار تمام مدت میومد و میرفت و باهام حرف میزد و توضیح میداد الان در چه شرایطی ام و بچه کجاست و ….
از طرفی خاتم ان آی سی یو ( آی سی یو نوزادان) دار؛ به نظرم زایمان حتما  باید در بیمارستانی انجام بشه که این بخش رو داشته باشه. چون معلوم نیست به محض به دنیا آمدن، بچه به چه مراقبت هایی احتیاج پیدا میکنه.

آدرس: خيابان وليعصر، بالاتر از بلوار ميرداماد، خيابان رشيد ياسمي، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي خاتم الانبياء(ص)

تلفن: ۸۸۸۸۴۰۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو