پرش به محتوا

بهترین پزشکان کودک در تهران

بهترین پزشکان کودک در تهران

کودکان بر خلاف بزرگسالان نمی توانند در رابطه با میزان درد خود و یا مکان درد خود صحبت کنند و تنها با گریه و بی قراری مادر می تواند ، درد در کودک را تشخیص دهد. بنابراین کاملا طبیعی است که بیشتر والدین برای درمان بیماری‌های کودکان خود به دنبال بهترین متخصص اطفال هستند . والدین نگرانی‌های بسیاری در رابطه با کودکان خود دارند این طبیعی است که والدین همیشه برای کودک خود به دنبال بهترین متخصص اطفال باشند . در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین پزشکان و متخصصان کودک تهران می‌پردازیم. با آرت باکس همراه باشید.

بهترین پزشکان کودک در تهران

دکتر خشایار پیمان – متخصص کودکان – بیمارستان پارس

دکتر خشایار پیمان

 

آدرس:
كلينيك بيمارستان پارس همه روزه صبح از ساعت 8 تا 12
تلفن:
۸۸۹۶۰۰۵۱-۹
تخصص:
دکترای تخصصی اطفال

از بهترین پزشکان کودک در تهران هستند. ایشون همون دکتریه که 4 صبح تو اورژانس اومد بالای سر بچه.
در مراجعه اول، شماره موبایلش رو بهت میده و اجازه داری به وقت نگرانی، بهش زنگ بزنی.
اگه داروی نایابی رو تجویز میکنه، حداقل سه جا رو معرفی میکنه که احتمالا دارو رو اونجا پیدا میکنی.

به شدت آرامش بخش و مثبت نگره.
بهترین تجربه من اینه :
بچه زردی داشت و لازم بود هر روز میزان این زردی اندازه گیری بشه تا اگر روند نزولی نبود، بچه بره زیر دستگاه.
مطب دکتر پیمان در کلینیک بیمارستان پارسه؛ ما هر روز بچه به بغل میرفتیم بیمارستان، بخش نوزادان و با گفتن اینکه بیمار دکتر پیمان هستیم، زردی بچه رو رایگان اندازه میگرفتن و اگر توصیه ای لازم بود دریغ نمیکردن. چیزی که برای دوستان من خیلی عجیب بود چون زحمت و هزینه زیادی رو برای همین مورد زردی، متحمل شده بودن.

دکتر هوشنگ اخترخاوری – فوق تخصص گوارش کودکان – جمالزاده

آدرس: خیابان جمالزاده شمالی – بالاتر از بلوار کشاورز – روبروی اداره پست – پلاک 402

تلفن: ۶۶۴۳۴۶۴۱

همه روزه بجز دوشنبه و پنج شنبه از ساعت 4 بعد از ظهر

ایشون در یه مطب دهه شصتی میشینه! خیلی ساده و قدیمی و بی تکلف.
در مهارتش تردیدی نیست. شکم بچه رو جوری با دست معاینه میکنه که انگار داره اون تو رو میبینه!
نوبت گرفتن از ایشون هم صبر زیادی میخواد چون منشیش به تلفن جواب دادن اعتقادی نداره و فکر میکنه بهتره که مراجعان بیان پشت در، اسماشون رو بنویسن!
البته این هم بگم که دکتر خاوری خیلی رک و خشن نظراتش رو میگه. من اگه بچه ام در حال بدی باشه پیش ایشون نمیرم، میرم بیمارستان پارس. اما برای موارد مزمنی مثل ریفلاکس، دکتر با تجربه و مورد اعتمادیه.

دکتر فرامرز انوری – فلوشیپ چشم پزشکی کودکان – کریمخان

دکتر فرامرز انوری

 

آدرس: خیابان کریمخان زند – بین خیابان حافظ شمالی و ولیعصر – ضلع غربی پارک ابن سینا – خیابان گلابی – ساختمان پزشکان 41 – واحد 4 – طبقه 2

تلفن: ۸۸۸۹۱۲۵۸

منشی ایشون یکی از نقاط قوت مطبشه!!! هم مودب و مهربونه هم جوری نوبت ها رو مدیریت میکنه که در یک زمان حداکثر دو تا مراجع کننده در مطب حضور داشته باشن.
خود دکتر هم خیلی با حوصله است، برای بچه حسابی وقت میذاره و جایزه میده و وسایل عجیب غریبش برای بچه ها جالبه. کلا رفتن به مطبش، واسه کسی مثل ما که فقط برای چکاپ سالانه رفته باشه، یه جور تفریح محسوب میشه. شنیدم که در درمان انحراف چشم کودکان هم بسیار زبده است.
اما متاسفانه ایشون کارت خوان نداره ! (همون ماجرای فرار مالیاتی و اینا)

دکتر رامش خورسند – دندانپزشک کودکان – نارمک

آدرس: تهران، منطقه 4، محله نارمک، بزرگراه رسالت، سرسبز شرقی، نبش میدان 47، پ. 162، ساختمان 121، ط. اول، واحد 1

تلفن : 77452255

از بهترین پزشکان کودک در تهران دکتر خورسند هستند. با وجود اینکه بیشتر بچه ها نسبت به دندونپزشکی گارد دارن و براشون ترسناکه، بچه های ما دوست دارن برن دندونپزشکی !
محیط مطب قشنگ و رنگارنگه، اتاق بازی داره، دکتر خوش اخلاق و بسیار صبور و یواشه! این کیفیت حضورش برای من مادر، حوصله سر بره اما همینه که باعث میشه بچه ها بهش اعتماد کنن.
موقع کار، برای بچه ها کارتون پخش میشه، بعدش هم جایزه میگیرن. البته ناگفته نمونه که حضور سه تا خانم جوون به عنوان دستیار و منشی، باعث شده که کارای مطب خیلی هماهنگ و رله پیش بره.
در یونیت بغلی هم همسر خانم دکتر فعاله، دکتر بهزاد ندیمی، دکتر خودم. کسی که هم در کارش متبحره هم سابقه نوازندگی با کامکارها رو داره، کتاب و سی دی منتشر کرده و موقع کار برات حرفای شیرینی میزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو