پرش به محتوا

خانه خود را بهاری کنید

خانه خود را بهاری کنید

از آن‌جاییکه روزهای پایانی فصل زمستان را سپری می‌کنیم و به روزهای عید نوروز نزدیک می‌شویم بسیاری از ما دل‌مان می‌خواهد فضای منزل‌مان را نو کنیم و با اضافه کردن چند آیتم بهار را به خانه‌هایمان بیاوریم. ولی چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ امروز در آرت باکس به این مسئله می‌پردازیم. این‌که چطور خانه خود را بهاری کنید . با ما همراه باشید

خانه خود را بهاری کنید

تصور نکنید همیشه برای تغییر دکوراسیون لازم است از آیتم‌های بزرگ مانند مبلمان شروع کنید و آن‌ها را عوض کنید. می‌توانید با تغییرات کوچک و مقرون به صرفه و البته فکر شده، به زیبایی دکوراسیون منزل‌تان را تغییر دهید و و منزل را برای فصل بهار آماده کنید. می‌توانید این تغییرات را با آیتم‌هایی مانند کوسن، گلدان، میز و شلف و تابلو و غیره به منزل‌تان بیاورید.

علاوه بر اتاق نشیمن و نهارخوری و پذیرایی، می‌توانید فضای اتاق خواب‌تان را نیز بهاری کنید. آن‌چه می‌تواند فضای مورد نظر شمارا بهاری کند استفاده از پترن‌های بهاری است. استفاده از تم و طرح طبیعت همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

میتوانید برای دکوراسیون داخلی اتاق هاي نشیمن و پذیرایی از کوسن هایي با تم بهاره استفاده کنید و گلدان هاي گل زیبا را بر روی میز ها و شلف ها قرار دهید. در مورد اتاق خواب ها، تغییر رویه تخت به نمونه هایي با طرح هاي گلدار و رنگ هاي روشن، انتخاب مناسبی است و تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی اتاق تان دارد. برای هر فضایی می‌توانید با اضافه کردن تابلو هایي با تم و طرح طبیعت، پترن گلدار و طرح هاي رنگی، میتوانید نمایی از فصل بهار رابه دکوراسیون داخلی فضا اضافه کنید. هم چنین بـه کارگیری اکسسوری هایي با طرح هاي گلدار را نیز درنظر داشته باشید. المان هاي بهاره شـما میتواند: مجسمه ها، گلدان هاي تزیینی، آویزهای دیواری و هر المان دیگری متناسب با سلیقه شما باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو