پرش به محتوا

در اسکرپ بوک چه بنویسیم؟

در اسکرپ بوک چه بنویسیم؟

با افزایش علاقه ایرانی‌ها به درست‌کردن اسکرپ‌بوک، هر روز سوالات و نیازهای بیشتری در این حوزه ایجاد می‌شود. از آنجا که درست کردن اسکرپ‌بوک و بولت‌ژورنال در شکل امروزی آن، از فرهنگ غرب وارد ایران شده و خب نوشتن همواره برای ما ایرانی‌ها سخت بوده است، مهم‌ترین چالش پیش‌روی ایرانی‌های علاقه‌مند به درست‌کردن اسکرپ‌بوک این است که در اسکرپ بوک چه بنویسیم؟ می‌دانید که ساخت اسکرپ‌بوک یک راه خلاقانه و شخصی برای حفظ خاطرات، تجربیات و احساسات است و البته هنگام ساخت اسکرپ‌بوک، مهمترین جنبه این است که چه چیزی در آن نوشته شود. نوشتن متن شخصی، معنادار و خلاقانه چیزی است که یک اسکرپ بوک را واقعا خاص و منحصر به فرد می کند. در اینجا چند ایده برای نوشتن در یک اسکرپ بوک وجود دارد
در اسکرپ بوک چه بنویسیم؟

  1. خاطرات: لحظات و تجربیاتی که برای شما مهم هستند، مانند اولین قرار ملاقات، فارغ التحصیلی، یا تعطیلات خانوادگی را یادداشت کنید.
  2. نقل قول ها: نقل قول ها و گفته های الهام بخش که برای شما معنی دارند می توانند به صفحات اسکرپ بوک شما اضافه شوند.
  3. شعر: یک شعر یا شعر شخصی بنویسید که افکار و احساسات شما را در مورد یک رویداد یا شخص خاص منعکس کند.
  4. افکار و تأملات: افکار و تأملات خود را در مورد یک رویداد یا تجربه خاص بنویسید. این می تواند بینش و درون نگری را در زندگی شما فراهم کند و به شما کمک کند لحظات مهم را به خاطر بسپارید.
  5. نامه ها: برای دوستان، اعضای خانواده یا افراد مهم نامه بنویسید تا افکار، احساسات و خاطرات خود را ثبت کنید.
  6. لیست ها: لیستی از چیزهای مورد علاقه خود مانند کتاب، فیلم، آهنگ یا سرگرمی ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند در طول زمان علایق و خاطرات خود را بازتاب دهید.
  7. قدردانی: چیزهایی را که به خاطر آنها سپاسگزار هستید بنویسید، از جمله افراد، تجربیات و خاطرات.
  8. ایده‌های انگیزشی: با نوشتن در مورد تجربیات شخصی و لحظاتی که شما را شکل داده اند، به نحوه رشد و تغییر خود در طول زمان فکر کنید.
  9. روزمره‌نویسی: برای ثبت افکار، احساسات و تجربیات خود یک دفتر روزانه یا هفتگی داشته باشید.
  10. رویاها و آرزوها: آرزوها و رویاهای خود را برای آینده بنویسید تا انگیزه و الهام بخش باشید.

در نتیجه، گزینه‌ها برای نوشتن در اسکرپ‌بوک بی پایان است. به جای فکر کردن به این که در اسکرپ بوک چه بنویسیم؟ دست به قلم شوید و تجربه کنید. از خاطرات شخصی گرفته تا افکار الهام‌بخش، متنی که برای اضافه کردن به اسکرپ بوک خود انتخاب می‌کنید باید معنادار باشد و تجربیات و شخصیت منحصر به فرد شما را منعکس کند. از این ایده ها برای ایجاد اسکرپ بوکی استفاده کنید که واقعاً برای شما خاص و شخصی باشد.

دیدن همه


پکیج پایه اسکرپ بوک





پکیج پایه اسکرپ بوک


۱۹۲,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو