پرش به محتوا

دستگاه پرس منگنه دکمه

دستگاه های پرس منگنه که به عنوان پرس دکمه نیز شناخته می شوند، ابزاری همه کاره هستند که می توانند برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر ساخت دکمه های لباس و دکمه های مبل، می توان از دستگاه پرس منگنه دکمه برای ساخت حلقه پرده و منگنه بنر نیز استفاده کرد.

 

 

لمسه کوبی مبل با دستگاه پرس منگنه دکمه

حتما مبل‌های لمسه‌کوبی مثل مدل‌های چستر را دیده‌اید، پرس‌های دکمه روشی ارزان برای درست کردن دکمه‌هایی از جنس چرم و پارچه خود مبل‌مان هستند که به راحتی در کارگاه‌های مبل‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

دکمه های پارچه ای

دکمه های پارچه ای یک راه عالی برای اضافه کردن شخصیت به لباس، کیف و سایر لوازم جانبی شما هستند. از دستگاه های دکمه پرس می توان برای ایجاد دکمه های پارچه ای در اشکال و اندازه های مختلف استفاده کرد. می توانید از پارچه های خود استفاده کنید یا از بین انواع پارچه های از پیش چاپ شده انتخاب کنید. ماشین های دکمه پرس نیز یک راه عالی برای بازیافت ضایعات پارچه قدیمی هستند.

 

 

مزایای دستگاه پرس دکمه

  • استفاده از انها آسان است.
  • آنها مقرون به صرفه هستند.
  • می توان از آنها برای تولید ده‌ها دگمه و منگنه با کاربرد متفاوت استفاده کرد.
  • آنها یک راه عالی برای زیباکردن لباس، مبلمان و لوازم جانبی شما هستند.
  • در عروسک‌سازی و صنایع دستی می‌توان از این دستگاه‌ها با روش‌های خلاقانه استفاده کرد.

اگر به دنبال دستگاه پرس دکمه ای با کیفیت بالا و ارزان قیمت هستید، توصیه می کنیم از وب سایت ما دیدن کنید. ما طیف گسترده ای از ماشین ها را برای انتخاب داریم، بنابراین شما می توانید بهترین دستگاه را برای نیازهای خود پیدا کنید. ما همچنین ارسال سریع و ضمانت رضایت را ارائه می دهیم.

 

 

نمایندگی دستگاه پرس منگنه دکمه پگاه

امروز از وب‌سایت ما دیدن کنید تا درباره دستگاه‌های پرس دکمه و خدمات سایت ما بیشتر بدانید. ما مطمئن هستیم که آنچه را که به دنبال آن هستید با قیمتی که بتوانید بخرید پیدا خواهید کرد.

آرت باکس به عنوان تنها نماینده رسمی فروش اینرنتی دستگاه پرس منگنه دکمه پگاه، گارانتی یک ساله دستگاه و ضمانت تأمین قطعات مادام‌العمر را به شما هدیه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو