پرش به محتوا

ست رنگی در دکوراسیون با رنگ کرم

ست رنگی در دکوراسیون با رنگ کرم

اکثر خونه ما ایرانی ها رنگ دیواراش سفید یا کرم رنگه. برای دیوارهای کرم رنگ ست کردن دکوراسیون کار سختی نیست فقط کافی پات رنگی مناسب برای رنگ کرم رو داشته باشین و اگه میخواین تو انتخاباتون کمتر ریسک کنین بیشتر از رنگ ها هم خانواده با خود رنگ کرم یعنی رنگ هایی که بهش شبیه هستن و روشن استفاده کنین. این شما و این هم ست رنگی در دکوراسیون با رنگ کرم

در ادامه به بعضی از رنگ ها مناسب ست کردن بارنگ کرم اشاره شده:

• یشمی : اگر قصد دارید دکوراسیون نشیمن را، کاملا سلطنتی و با وقار چیدمان کنید. استفاده از این ست، میتواند بسیار کمک کننده باشد.
• آبی: یکی از زیباترین ترکیب رنگها رنگ کرم در کنار آبی فیروزه ای است. به این دلیل که رنگ آبی فیروزه ای به راحتی با رنگ های بی تفاوت مانند رنگ کرم، ارتباط برقرار میکند. شما میتوانید پرده های آبی فیروزه ای در کنار مبل های کرم رنگ را برای فضای نشیمن انتخاب کنید.
• بنفش : یکی از ترکیب رنگ های استاندارد و ایده آل برای اتاق خواب کودکان، استفاده از رنگ کرم در کنار رنگ بنفش است. از آنجایی که رنگ بنفش هیجان برانگیز و رنگ کرم موجب کنترل هیجانات میشود. میتوانید با خیال آسوده از این ست برای ایجاد تعادل روحی در، اتاق خواب کودک خود استفاده کنید.
• زرشکی : از دیگر ست های پر طرفدار و لوکس برای اتاق مستر، استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و کرم است. این ترکیب احساس شاهانه بودن را به دنبال دارد.
• صورتی :از آنجایی که، رنگ صورتی بسیار رنگ دخترانه ای است. به همین دلیل استفاده از رنگ کرم در کنار صورتی برای اتاق خواب دختران بسیار جذاب میباشد.
• قهوه ای : از ترکیب رنگ هایی که، هر فرد با هر سلیقه ای آن را میپذیرد. ست کرم قهوه ای است. به دلیل زیبایی و هماهنگی بیش از حد این دو رنگ، ست کرم قهوه ای هیچگاه جایگاه خود را در دکوراسیون داخلی از دست نداده است. این ترکیب رنگ قصد دارد زیبایی طبیعت چوب را به رخ همگان بکشد.

ست رنگی در دکوراسیون با رنگ کرم

 

  :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو