پرش به محتوا

سرویس‌بهداشتی‌های جالب و دیدینی!

سرویس‌بهداشتی‌های جالب و دیدینی!

امروز در آرت باکس در نظر داریم سرویس‌بهداشتی‌های جالب و دیدینی! را به شما نشان دهیم. تعجب نکنید. سرویس بهداشتی هم بخشی از محیط منزل است که علاوه بر تمیزی، باید به زیبایی آن نیز اهمیت داد. تصور نکنید که تنها با اضافه کردن اشیای تزیینی است که می‌توانید سرویس بهداشتی زیبایی داشته باشید. به دیوارهای سرویس بهداشتی توجه کنید. این دیوارها فضایی فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی اگر تصمیم دارید دیوارها را سرامیک کنید سعی کنید از سرامیک‌های طرح‌دار استفاده کنید و محیطی جالب توجه خلق کنید. در عکس‌های زیر می‌توانید ببینید که چطور دیوارها نقش قابل توجهی را در زیبایی سرویس بهداشتی بازی می‌کنند. از این تصاویر ایده بگیرید و فضایی زیبا داشته باشید.

سرویس‌بهداشتی‌های جالب و دیدینی!

این هم چند تا محیط رنگی منگی و خوشگل از سرویس بهداشتی!

در عکس اول می‌بینید که از تضاد رنگ‌های سیاه و سفید و پترن راه راه استفاده شده است. و البته استفاده کمی از رنگ‌های گرم قرمز و زرد توانسته زیبایی فوق‌العاده‌ای به این فضا ببخشد. در عکس‌های بعدی مشاهده می‌کنید که استفاده از کاغذ دیواری با پترن‌های مختلف و متنوع چقدر می‌تواند جالب و زیبا باشد. می‌توانید کل دیوار پشت توالت فرنگی را با یک کاغذ دیواری خاص تزیین کنید. می‌توانید مانند عکس بعد از رنگ خاکستری تیره استفاده کنید و ادامه دیوار را با کاغذ دیواری تزیین کنید. از سرامیک کف سرویس غافل نشوید. می‌توانید از سرامیک سیاه و سفید به شکل چهارخانه استفاده کنید

و البته که می‌توانید یک طرح فانتزی و جالب انتخاب کنید. پترن منظره شهری، بازی مورد علاقه‌تان، دیوارهای رنگی رنگی و فوق‌العاده، همه این‌ها طرح‌هایی هستند که به زیبایی سرویس بهداشتی کمک خواهند کرد. البته که می‌توانید سرامیک‌های کف سرویس بهداشتی را نیز ساده نگه دارید و دیوارها را تزیین کنید. یا می‌توانید علاوه بر دیوارها، کف سرویس را هم با سرامیک‌های خاص پترن ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو