پرش به محتوا

سفارش آنلاین تاپر کاپ کیک

سفارش آنلاین تاپر کاپ کیک

کاپ‌کیک‌ها معمولا پای ثابت مراسم و میهمانی‌ها هستند و علاوه بر اینکه خوراکی فوق‌العاده مناسبی برای پذیرایی ممی‌باشند، زیبایی میز پذیرایی را نیز چند برابر می‌کنند. تاپر کاپ کیک یک محصول جدید و بی‌نظیر برای هر چه زیباتر کردن میز پذیرایی شما است. این محصول خاص، تنوع بالایی دارد و در نتیجه افراد با سلیقه‌های مختلف و در موقعیت‌ها و برای مراسم مختلف می‌توانند از آن برای هر چه زیباتر و خاص‌تر کردن میز پذیرایی خود استفاده کنند. جهت سفارش آنلاین تاپر کیک کلیک کنید

 

 

ظاهر کیک های خود را با تاپرهای سفارشی تقویت کنید

تاپرهای کاپ کیک یک راه سرگرم‌کننده برای زیباتر کردن کیک‌های کوچک شما است. فرقی نمی‌کند در تدارک یک مهمانی دوستانه باشید یا یک مراسم بزرگ و باشکوه، تاپرهای سفارشی می‌توانند پذیرایی شما را تکمیل کنند.

 

 

انواع مختلف تاپر برای هر مناسبتی

تاپرها تنوع بالایی دارند و همان‌طور که در بالا اشاره کردیم افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند از این محصولات خاص برای زیباتر کردن میز پذیرایی خود استفاده کنند. اشکال محبوب تاپرها شامل دایره، قلب، ستاره و موارد دیگر است. تاپرهایی با طرح کاراکترها و شخصیت‌های محبوب فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی یا کتاب‌ها نیز از محبوب‌ترین طرح‌های تاپر هستند. تاپرهای با تم تعطیلات برای تولد، کریسمس و موارد دیگر نیز عالی هستند و می‌توانند به زیبایی زینت‌بخش میز پذیرایی شما باشند.

تاپرهای ما با متریال مختلفی نیز قابل سفارش هستند. روکش های کاغذی و مقوایی سبک و مقرون به صرفه هستند. روکش های پلاستیکی براق و مات برجسته و بادوام هستند. ما حتی تاپرهای لوگوی سفارشی را ارائه می دهیم که برای برندسازی کسب و کار شما گزینه مناسبی است.

 

 

جذابیت بصری را افزایش دهید

البته که یک کاپ کیک به تنهایی خوشمزه و جذاب به نظر می رسد اما حتما شما هم به عنوان میزبان حس می‌کنید که ممکن است ساده به نظر برسد. تاپر کاپ کیک آن را به یک اثر هنری تبدیل می کند. تاپرها توجه میهمان‌ها را جلب می کنند و کاپ کیک ها را از نظر بصری جذاب تر و جذاب تر می کنند. آنها یک رنگ، طرح یا طرح اضافی را ارائه می دهند که باعث می شود کاپ کیک ها واقعاً متمایز شوند.

 

 

ایده آل برای هر موقعیتی

از جشن تولد بچه‌ها گرفته تا عروسی، کاپ کیک‌ها یک آیتم دلپذیر برای پذیرایی از میهمان‌ها هستند. تاپرهای سفارشی به شما امکان می دهند کاپ کیک های خود را برای هر رویدادی شخصی‌سازی کنید. تاپرهای تم عید و یا تعطیلات مزه جشن را بیشتر می‌کنند در حالی که تاپرهای شخصیت بچه‌ها را خوشحال می‌کنند. همچنین می‌توانید کسب‌وکار خود را با لوگوهای مناسب برای رویدادهای تبلیغاتی برند کنید.

 

 

سفارش آنلاین تاپر کاپ کیک همین امروز اقدام کنید

کاپ کیک های خود را با تاپرهای  چاپ شده سفارشی از فروشگاه ما چند برابر خاص‌تر و جذاب‌تر کنید. ما طیف گسترده ای از اشکال، مواد و گزینه های چاپ را ارائه می دهیم. به سادگی طرح خود را برای ما بفرستید و ما بقیه کار را انجام می دهیم. تاپرهای ما به طور ایمن با خلال‌های چوبی نازک روی کیک ها قرار می گیرند تا ظاهری صیقلی داشته باشند. امروز برای جشن بعدی خود سفارش دهید!

برای سفارش آنلاین تاپر کاپ کیک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو