پرش به محتوا

نگارش نامه اختصاصی

نگارش نامه اختصاصی

زمانی که خودکار بر می‌دارید یا مقابل لپ‌تاپ می‌نشینید تا نامه‌ای بنویسید اما کلمه‌ها به ذهن نمی‌آیند، راه حل شما چیست؟ می‌دانید چه می‌خواهید بگویید اما نوشتن برای شما کاری سخت است؟ در عصر ایمیل و پیام های متنی، به راحتی می توان قدرت یک نامه دست‌نویس را فراموش کرد. اما نامه شخصی هنوز هم یکی از متفکرانه‌ترین و پرمعنی ترین هدایایی است که می توانید به کسی بدهید. نگارش نامه اختصاصی  خود را به ما بسپارید

به همین دلیل است که شرکت ما یک سرویس منحصر به فرد ارائه می دهد: ما می توانیم نامه های شخصی برای شما بنویسیم. ما تیمی از نویسندگان و کپی رایترهای حرفه ای داریم که می توانند نامه ای بسازند که برای هر موقعیتی مناسب است.

 

 

نگارش نامه اختصاصی

ما می توانیم نامه های عاشقانه، نامه های عذرخواهی، نامه های پیشنهاد ازدواج و موارد دیگر بنویسیم. ما حتی می‌توانیم متن‌ها را به سبک خاصی بنویسیم، مانند شاعرانه یا صمیمی.

بهترین بخش این است که ما با شما کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم نامه کامل است. ما در مورد گیرنده و مناسبت از شما سوالاتی خواهیم پرسید و از پاسخ های شما برای ایجاد نامه ای استفاده خواهیم کرد که واقعاً شخصی باشد.

بنابراین اگر به دنبال راهی منحصر به فرد و خاص برای ابراز وجود هستید، سفارش نامه شخصی از شرکت ما را در نظر بگیرید. این هدیه ای است که گیرنده آن را برای سال های آینده گرامی خواهد داشت.

 

 

نامه های شخصی شده: هدیه ای عالی برای هر موقعیتی

به دنبال یک هدیه خاص و خاص برای یک فرد خاص هستید؟  ما تیمی از نویسندگان و کپی رایترهای حرفه ای داریم که می توانند نامه ای بسازند که برای هر موقعیتی مناسب است.

نامه شما می‌تواند در هر استایل گرافیکی آماده شود، مثلا گرانج و قدیمی یا کلاسیک و رترو یا حتی ایرانی و مینیاتوری. هم‌چنین نامه شما می‌تواند به شکل دست‌نویس، خوشنویسی، ماشین تحریر قدیمی، فونت‌های مدرن و … نوشته شود. کاغذها هم با رنگ‌ها و بافت‌های متنوع قابل انتخاب هستند.

بهترین بخش این است که ما با شما در ارتباط خواهیم بود تا مطمئن شویم نامه کامل است. ما در مورد گیرنده و مناسبت از شما سوالاتی خواهیم پرسید و از پاسخ های شما برای ایجاد نامه ای استفاده خواهیم کرد که واقعاً شخصی باشد.

پس برای چی منتظری؟ نامه شخصی خود را امروز سفارش دهید! این هدیه عالی برای هر کسی است که شایسته قدردانی است.

امروز از وب سایت ما دیدن کنید تا درباره خدمات نامه شخصی ما بیشتر بدانید. ما می توانیم به شما کمک کنیم نامه ای بسازید که مطمئناً قلب گیرنده را لمس می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو