پرش به محتوا

چاپ لیبل برچسب

چاپ لیبل برچسب

برچسب‌ها و لیبل‌های محصول و برند این روزها از روش‌های تاثیرگذار در بازاریابی و شناساندن برند به مشتری هستند. شما می‌توانید برچسب محصول‌تان را به خود محصول و یا بسته‌بندی آن الصاق کنید و آن‌را برای مشتری‌هایتان ارسال کنید. اندازه برچسب‌ها و هم‌چنین اطلاعاتی که روی آن‌ها درج می‌شود کاملاً سلیقه‌ای و مرتبط با نیازهای برند است. ما در آرت باکس این امکان را برای برندهای مختلف فراهم کرده‌ایم که هر برند، برچسب و لیبل خاص خودش را داشته باشد و امکان طراحی برچسب خاص برند، چاپ لیبل برچسب فوق‌العاده و همین‌طور برش‌های خاص و جذاب را برای برندها فراهم آورده‌ایم. شما هر برچسبی که بخواهید در هر طرح یا ابعاد و با هر برشی در آرت باکس قابل اجراست. هدف ما کمک به رشد برندها و دیده شدن آن‌هاست.

برچسب‌ها برای چه استفاده می‌شوند

راه‌های مختلفی برای استفاده از برچسب‌ها  وجود دارد. از برچسب لوگو که روی آن تنها لوگوی برند درج می‌شود تا برچسب قیمت و غیره.

  • کدگذاری رنگی

کدگذاری رنگی روشی بسیار مفید است که برندها می‌توانند در موارد فراوانی از آن‌ها استفاده کنند. برندهای فراوانی در روش کدگذاری رنگی برای محصولات مختلف خود استفاده می‌کنند و به هر محصول کد رنگی خاص خودش را می‌زنند و به این روش، محصولات خود را سازماندهی می‌کنند. روش کدگذاری رنگی روشی بسیار ساده است و با چسباندن لبیل‌های رنگی مختلف به محصولات قابل انجام است ولی تاثیرات فوق‌العاده‌ای در طبقه‌بندی و سازماندهی محصولات و نظم دادن به آن‌ها دارد.

  • برچسب زدن به محصولات

این یکی از راه‌های معمول استفاده از برچسب‌هاست. همه دوست دارند از برچسب استفاده کنند. چه این برچسب یک برچسب تزیینی باشد چه اطلاعات برند روی آن درج شده باشد. برچسب‌ها می‌توانند تک‌رنگ و ساده باشند یا حاوی اطلاعات برند باشند و یا تنها لوگوی برند روی آن‌ها درج شده باشد.

  • برچسب قیمت

برچسب‌های قیمت هم می‌توانند شکل‌های مختلف داشته باشند و از قبل چاپ‌شده باشند و یا یک فضای خالی داشته باشند تا فروشنده قیمت جنس را روی آن‌ها درج کند. اندازه برچسب‌ها هم کاملاً سلیقه‌ای است. ممکن است شما احساس کنید برای برندتان به یک برچسب بزرگ احتیاج دارید که روی آن اطلاعات مربوط به محصول یا برندتان را درج کنید. شاید هم احساس کنید برند شما یک برچسب کوچک و ظریف نیاز دارد که روی آن تنها لوگوی شما درج شود.

  • بازاریابی

برچسب‌های محصول یکی از روش‌های بسیار موثر بازاریابی هستند. شما می‌توانید با استفاده از برچسب، اطلاعات تماسی چون آیدی پیج اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و آدرس وب‌سایت‌تان را به مشتری ارائه دهید و مطمئن باشید که او باز هم شما را به یاد خواهد داشت و به شما مراجعه خواهد کرد. بازاریابی در واقع شناساندن برندتان به مشتری است و شما با چسباندن برچسب و لیبل محصول و برندتان به خوبی این کار را انجام می‌دهید.

  • بسته‌بندی

مشتری‌ها این روزها متدهای انتخاب دیگری دارند. برای مشتری روش تبلیغ شما برای برندتان هم اهمیت دارد. برایش مهم است چطور محصول‌تان را بسته‌بندی می‌کنید و چطور آن‌را به مشتری ارائه می‌دهید.  چه روی برچسب‌تان فقط لوگوی برندتان درج شود و چه اطلاعات تماس و آدرس. داشتن یک برچسب با طرح اختصاصی برای برندتان به شما کمک می‌کند برندتان را بهتر و قوی‌تر به مشتری بشناسانید. شما می‌توانید برچسب محصول و برندتان را به بسته‌بندی محصولات‌تان الصاق کنید و آن‌را به مشتری تحویل دهید یا برایش ارسال کنید.

چاپ لیبل برچسب

ما در آرت باکس این امکان را برای مشتری‌های خوب‌مان فراهم آورده‌ایم که هر برچسبی با هر ابعادی و با هر طرحی و برشی را با بهترین کیفیت چاپ و آماده کنیم. شما هر برندی که داشته باشید و در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت باشید می‌توانید با سفارش برچسب مورد نظرتان به تیم آرت باکس، به شکل زیبایی برندتان را به مشتری‌های‌تان نشان دهید و به رشد سریع آن کمک کنید.

سفارش چاپ لیبل برچسب در آرت باکس

برای سفارش چاپ لیبل برچسب می‌توانید از طریق تلگرام آرت باکس به آدرس art_box_ir و یا دایرکت پیج اینستاگرام آرت باکس به آدرس artbox.ir با تیم آرت باکس در تماس باشید و سفارش‌تان را کنید. در جداول زیر تعرفه‌های ما ذکر شده است. کافیست طرح مورد نظرتان را انتخاب و سپس از طریق تلگرام یا دایرکت آرت باکس با ما در تماس باشید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو