پرش به محتوا

چاپ لیبل تیراژ پایین

آرت باکس در چاپ لیبل و برچسب در تعداد کم تخصص دارد. این به ما امکان می دهد چاپ و برش لیبل را در اندازه ها و اشکال مختلف بدون نیاز به سفارشات زیاد و بالای هزار عدد ارائه دهیم. چاپ در تعداد محدود مزایای متعددی هم برای مشتریان و هم برای تجارت ما دارد. چاپ لیبل تیراژ پایین خود را به ما بسپارید

اندازه ها و شکل های سفارشی

ما می توانیم برچسب ها را در هر اندازه ای از خیلی کوچک تا خیلی بزرگ چاپ کنیم. این به مشتریان این امکان را می دهد تا برچسبی را انتخاب کنند که کاملاً متناسب با نیازهای آنها باشد. علاوه بر اشکال مربع و مستطیل استاندارد، می‌توانیم برچسب‌ها را به شکل دایره، ستاره، قلب یا اشکال سفارشی برش دهیم. داشتن این تنوع در اندازه ها و شکل ها، امکانات جدیدی را برای مشتریان فراهم می کند.

حداقل سفارشات کم

از آنجایی که ما امکان چاپ و برش برچسب در تعداد پایین را برای مشتریان خود فراهم آورده‌ایم، هیچ حداقل تعدادی برای مشتریان وجود ندارد. اگر مشتری فقط به چند صد برچسب نیاز داشته باشد، مشکلی نیست. ما نیازی به سفارش هزاران یا حتی صدها هزار برچسب مانند بسیاری از چاپ‌خانه‌های دیگر نداریم. این امر ما را برای مشاغل کوچک و افرادی که بودجه محدودی دارند و به مقادیر زیاد برچسب و لیبل نیاز ندارند، به یک چاپخانه ایده‌آل بدل می‌کند.

چاپ و ارسال سریع

ما می‌توانیم پروژه‌ها را خیلی سریع تحویل مشتری دهیم. پس از تایید طرح، فرآیند چاپ و برش سریعا آغاز می شود. این بدان معناست که یک کار می تواند ظرف یک یا دو روز پس از دریافت فایل نهایی آماده تحویل شود. چاپگرهای بزرگ‌تر که بر روی حجم بالا متمرکز شده‌اند، ممکن است هفته‌ها طول بکشد تا سفارش را انجام دهند. سرعت ما محصولات را سریعتر به به دست مشتری‌هایمان می‌رساند.

طرح های جدید و خلاقانه

وقتی صحبت از تیراژ کم است یعنی شما می‌توانید طرح‌های متفاوتی را چاپ کنید یا هر چند وقت یک بار طرح‌های خود را عوض کنید. مشتریان همیشه وقتی به برچسب نیاز دارند چیز جدیدی برای انتخاب دارند. همچنین به ما امکان می دهد سبک ها، بافت ها و تکنیک های جدید را به مشتریان‌مان ارائه دهیم.

تضمین کیفیت

در حالی که ما برچسب ها را در مقادیر محدود تولید می کنیم، هرگز کیفیت را به خطر نمی اندازیم. تجهیزات چاپ و برش ما بسیار پیشرفته هستند تا اطمینان حاصل شود که لیبل ها به بهترین چاپ و برش می‌خورند. نظارت 100٪  ما بر روی فرآیند چاپ و برش باعث می‌شود هر گونه نقص را قبل از تحویل محموله به مشتری پیدا کنیم. مشتریان می توانند اطمینان داشته باشند که برچسب های چاپ شده حرفه ای را دریافت می کنند که به خوبی نشان دهنده  هویت برند آنها است.

رویکرد دوست‌دار محیط زیست

با تمرکز بر تولیدات محدود به جای تولید انبوه، ما از منابعی مانند کاغذ، جوهر و سایر مواد به طور موثرتری استفاده می کنیم. ضایعات کمتری در طول فرآیند چاپ و برش تولید می شود. هنگامی که یک سفارش کامل شد، می‌توانیم به راحتی رنگ‌های زیرلایه و جوهر را تغییر دهیم. این رویکرد پایدار در مقایسه با چاپ سنتی در مقیاس بزرگ برای محیط زیست بهتر است.

چاپ لیبل تیراژ پایین

به طور خلاصه، مدل چاپ محدود ما دارای مزایای بسیاری است. این انعطاف پذیری در اندازه ها، شکل ها و تحویل سریع سفارش را فراهم می کند که چاپ‌خانه‌های بزرگتر نمی توانند با آن رقابت کنند. چاپ لیبل تیراژ پایین خود را به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو