پرش به محتوا

سفارش تاپر فینگر فود

سفارش تاپر فینگر فود

فینگر فودها، غذاهایی فوق‌العاده جذاب و زیبا و البته خوشمزه در سایز کوچک هستند که در میهمانی‌ها، جشن‌ها و دورهمی‌ها سرو می‌شوند و هیچ قاشق و چنگالی برای سرو آن‌ها نیاز نیست. فینگرفود ظاهری اشتها برانگیز دارد که حتی برای بچه‌های بد غذا هم حسابی هیجان‌انگیز است و می‌تواند با تزیینات مناسب گزینه خیلی خوبی برای میهمانی‌ها و تولد‌ها و… به عنوان غذای جدید باشد. تاپر فینگر فود یک گزینه فوق‌العاده عالی و شیک برای هر چه زیباتر کردن سینی فینگر فود شماست.در آرت باکس شما می‌توانید تاپر فینگر فود را آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت آنرا دریافت کنید و برای هر چه زیباتر کردن میز پذیرایی خود از آن استفاده کنید. سفارش تاپر فینگر فود در وب سایت آرت باکس

 

 

فینگر فودهای خود را با تاپرهای چاپ شده سفارشی جذاب‌تر کنید

فینگر فود برای هر رویدادی ضروری است، اما ممکن است بدون تزیینات جذاب، ساده به نظر برسد. تاپر فینگر فود می‌تواند میز پذیرایی شما را به زیبایی زینت بخشد و میهمانان شما را شگفت‌زده کند. اگر دوست دارید مورد تحسین میهمانان خود قرار بگیرید این آیتم زیبا را فراموش نکنید

 

 

انواع اشکال و مواد

ما تاپرها را در اشکال، اندازه ها و مواد مختلف ارائه می‌دهیم. اشکال محبوب شامل دایره، ستاره و قلب است. گزینه های کاغذ و مقوا مقرون به صرفه هستند در حالی که پلاستیک های براق و مات زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند. تاپرها می توانند طرح ها، آرم ها، عکس ها و متن انتخابی مشتری را هم را داشته باشند.

 

 

سینی فینگر فود به خودی خود یک آیتم پذیرایی جذاب است. اما با افزودن تاپر به فینگرفودهای خود جلوه این آیتم را بسیار بیشتر می‌کنید و میهمانان خود را به وجد خواهید آورد. تاپرهای آرت باکس در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند و طرح ها و رنگ های مختلف باعث ایجاد جذابیت بصری می شود. تاپرها فینگرفودهای ساده را به آثار هنری کوچک تبدیل می کنند.

 

 

ایده آل برای هر موقعیتی

تاپرها فینگر فودها را برای عروسی، مهمانی ها، مراسم و غیره زیباتر می کنند و یک تزیین ایده‌آل برای انواع خوراکی هستند. تم‌های مختلف، طعم جشن را برای میهمانان ملموس‌تر می‌کنند. تاپرهای با طرح لوگو،برند شما را در رویدادهای تجاری و معرفی محصولات به زیبایی یاری می کنند. همچنین برای جشن تولد بچه‌ها تاپرهایی با طرح کاراکترها و شخصیت‌های محبوب کودکان آن‌ها را حسابی هیجان‌زده خواهد کرد.

 

 

آسان برای استفاده

تاپرهای ما با استفاده از خلال‌های چوبی نازک به راحتی روی غذاها قرار می‌گیرند. آنها نمی افتند یا به هم نمی ریزند. تاپرها لذت یک میان‌وعده جذاب را چند برابر می‌کنند. مهمانان می توانند از فینگر فودهای تزئینی و خوشمزه لذت ببرند.

 

 

سفارش تاپر فینگر فود

رویداد بعدی خود را با تاپرهای سفارشی خاص‌تر کنید. به سادگی طرح خود را آپلود کنید و شکل و متریال را انتخاب کنید. ما چاپ و مونتاژ تاپرها را به طور ایمن روی چوب ها انجام می دهیم.

برای سفارش تاپر فینگر فود کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
حساب
0
سبد خرید
جستجو